رکورد جالب فوتبالیست ایرانی؛ گل‌زدن با هشت تیم مختلف!

کدخبر: ۲۳۰۰۹۹
اقتصاد نیوز:محمد قاضی با به ثمر رساندن اولین گلش با پیراهن پیکان به یک رکورد جدید در فوتبال ایران دست پیدا کرد؛ گل زدن با پیراهن هشت تیم در لیگ برتر.
رکورد جالب فوتبالیست ایرانی؛ گل‌زدن با هشت تیم مختلف!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل ازسایت نود، در هفته‌اول لیگ هجدهم با گلی که  "محسن یوسفی" با پیراهن گسترش فولاد به استقلال خوزستان زد موفق شد گلزنی با یک تیم دیگر را در لیگ برتر تجربه کند. او با پیراهن ۷ تیم؛ استقلال تهران، پدیده مشهد، شموشک نوشهر، صبا، ملوان بندرانزلی، نفت تهران و گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر گلزنی کرده است.

این هفته نوبت به محمد قاضی رسید تا یک تیم دیگر را به جمع تیم هایی که با آنها گل زده است را اضافه کند.

قاضی دیروز با پیراهن سایپا به پیکان گل زد، تا شمار تیم هایی که با پیراهن آنها در لیگ برتر گل زده است را به هشت برساند.

ذوب آهن، فولاد، نفت تهران، پدیده، پرسپولیس، استقلال و صبا تیم هایی اند پیش از این قاضی عضو آنها بوده و گلزنی در لیگ برتر را تجربه کرده است.

در تاریخ رقابت‌ها لیگ برتر، فقط یک بازیکن است که با پیراهن تیم‌های بیشتری نسبت به محمد قاضی  موفق به گلزنی در این رقابت‌ها شده است. "محمد غلامی" مهاجم شمالی که فصل گذشته در تیم سپیدرود رشت بازی می‌کرد، برای ۹ تیم مختلف؛ استقلال اهواز، استیل آذین، پاس، پدیده، داماش، راه‌آهن، سپاهان، ملوان بندر انزلی و سپیدرود رشت در لیگ برتر گلزنی کرده است و رکوردار گلزنی با پیراهن تیم‌های مختلف در تاریخ لیگ برتر است.

پس از غلامی نوبت به قاضی می رسد با گل زدن با پیراهن هشت تیم. او اگر فصل بعد تیم عوض کند و گل بزند به رکورد غلامی می رسد.

"محسن یوسفی" ، "رضا نوروزی"، "محمدرضا خلعتبری"، "سید مهدی سید صالحی"، "رضا عنایتی"، " مهدی خیری"، "عادل کلاه کج"، "میثم بائو"، "حسین کاظمی" و "فرزاد حاتمی" توانسته‌اند با پیراهن ۷ تیم مختلف در لیگ برتر گلزنی کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید