افت شدید فروش گوشی های سونی

کدخبر: ۲۳۰۱۲۲
اقتصاد نیوز: سونی وضعیت مناسبی را در بازار اسمارت فون ها تجربه نمی کند. بر اساس جدیدترین آمار، فروش گوشی های سونی به 2 میلیون دستگاه کاهش یافته است.
افت شدید فروش گوشی های سونی

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،در این زمان از سال شرکت های مختلف گزارش مالی خود مربوط به سه ماهه دوم سال را منتشر می کنند. در این میان برخی شرکت ها خبرهای خوبی را در اختیار سرمایه گذاران خود و علاقه مندان قرار می دهند و دسته ای دیگر حامل خبرهای بد هستند.

سونی به تازگی گزارش مالی خود مربوط به سه ماهه دوم سال 2018 را منتشر کرده است. فروش گوشی های سونی در این بازه زمانی برابر با 2 میلیون دستگاه بوده است. سونی در بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی فروشی برابر با 3.4 میلیون گوشی هوشمند را تجربه کرده بود. این آمار خبر از وضعیت نامناسب سونی در بازار می دهد.

درآمد این برند ژاپنی در سه ماهه دوم سال 2018 برابر با 1.8 میلیارد دلار بوده است. این درآمد در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی کاهشی 27 درصدی را تجربه کرده است. یکی از دلایل کاهش فروش گوشی های سونی می تواند مربوط به وضعیت نامناسب این برند در ژاپن و بازارهای اروپایی باشد.

با توجه به گزارش مالی جدید، سونی پیش بینی خود برای درآمد سال جاری میلادی را کاهش داده است. تا قبل از انتشار گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2018 این شرکت ژاپنی درآمدی برابر با 5.47 میلیارد دلار و فروش 9 میلیون گوشی هوشمند را تا پایان سال جاری میلادی پیش بینی کرده بود. سونی قصد دارد با کاهش هزینه های خود به سود بیشتری دست پیدا کند.

سونی در گذشته نه چندان دور از پرچمداران جدید خود، اکسپریا XZ2 و XZ2 پریمیوم رونمایی کرد. بر اساس شایعات و گزارش ها این کمپانی ژاپنی در نمایشگاه IFA 2018 از پرچمدار جدید خود با نام اکسپریا XZ3 رونمایی می کند (دوربین اکسپریا XZ3 به سنسور 48 مگاپیکسلی سونی مجهز می شود).

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید