آموزش تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

کدخبر: ۲۳۰۳۳۷
اقتصاد نیوز: اپلیکیشن اینستاگرام در نسخه‌های اندروید و iOS از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید اینستاگرام فارسی را در تلفن هوشمند خود داشته باشید، ادامه این مطلب را بخوانید.
آموزش تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،اینستاگرام در حال حاضر یکی از کامل‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود محسوب می‌شود که به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یافته است. محبوبیت این شبکه اجتماعی به حدی بوده که اپلیکیشن آن را تقریبا بر روی همه تلفن‌های هوشمند به صورت نصب شده مشاهده می‌کنیم. از ویژگی‌های جذاب اینستاگرام می‌توان به انتشار عکس و فیلم، استوری، ویدیوی لایو، IGTV و دایرکت اشاره کرد (آموزش کامل ساخت اکانت اینستاگرام).

هر چند وقت یک بار، آپدیت‌هایی برای اپلیکیشن‌های اندروید و iOS اینستاگرام منتشر می‌شود که با هرکدام، ویژگی‌های متعددی به آن اضافه می‌شود.

اینستاگرام در یکی از آپدیت‌های خودش، زبان فارسی را به لیست زبان‌های قابل پشتیبانی اپلیکیشن اضافه کرده و اکنون کاربران می‌توانند اینستاگرام فارسی را در تلفن هوشمند خود داشته باشند. برای تغییر زبان اینستاگرام به فارسی نیاز به نصب افزونه و یا برنامه اضافی خاصی نیست و فعال نمودن این زبان از طریق منوی تنظیمات موجود در اپ انجام می‌شود.

برای فعال سازی زبان فارسی در اپلیکیشن اینستاگرام در نسخه موبایل، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. آخرین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام را با توجه به نوع دیوایس، از اپ‌استور یا پلی استور دانلود کنید.
  2. وارد پروفایل شخصی خود شوید.

اینستاگرام فارسی

  1. بر روی آیکون آپشن کلیک کنید تا نوار مربوط به آن باز شود.

اینستاگرام فارسی

  1. بر روی گزینه Settings کلیک کنید.

اینستاگرام فارسی

  1. از سربرگ Account، گزینه Language را انتخاب کنید.

اینستاگرام فارسی

  1. از میان زبان‌های موجود، فارسی را برگزینید.

اینستاگرام فارسی

با طی این مراحل زبان اینستاگرام فارسی شده و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. با تغییر زبان این اپلیکیشن به فارسی، ساختار رابط کاربری و نوشته‌های موجود در آن به صورت راست چین درآمده و استفاده از آن برای کاربران ایرانی آسان‌تر خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید