سوال از وزیر درباره قهوه‌خانه‌ها از دستور کار مجلس خارج شد

کدخبر: ۲۳۰۴۴۲
اقتصادنیوز: حسن کامران از سوال خود از علیرضا آوایی وزیر دادگستری درمورد تعطیلی قهوه خانه های اصفهان که بنا بود این هفته در مجلس مطرح شود، انصراف داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز - یکشنبه - خانه ملت اعلام کرد: نماینده اصفهان از طرح سوال خود از وزیر دادگستری درباره بسته شدن قهوه خانه های استان اصفهان انصراف داد.

وی اظهارداشت: استرداد طرح استفساریه درباره حسابرسی و رسیدگی کلی به حساب های درآمدی و هزینه های سایر دریافتی ها و پرداختی ها و نیز صورت های مالی شهرداری ها توسط دیوان محاسبات کشور به حساب دیوان محاسبات اعلام وصول می شود.

براساس این گزارش، سوال از وزیر دادگستری در دستور کار این هفته مجلس شورای اسلامی قرار داشت که با انصراف سوال کننده ، این سوال از دستور کار این هفته مجلس خارج شد.

**مجلس با مسکوت ماندن دو ماهه طرح اصلاح قانون کنکور ایثارگران مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین با 80 رای موافق، 103 رای مخالف و هشت رای ممتنع از مجموع 234 نماینده حاضر با مسکوت ماندن طرح یک فوریتی اصلاح بند (الف) ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه مخالفت کردند.

پیشنهاد مسکوت ماندن توسط غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس مطرح شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دراین باره گفت: در این شرایط اگر بخواهیم قانون مربوطه را اصلاح کنیم و سیستم امروز تعیین رشته در کنکور را تغییر دهیم، نظام فکری جوانان را مختل می کنیم.

نمایندگان سپس وارد بررسی جزییات این طرح شدند که نهایتا در هنگام بیان پیشنهادها، مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس که ریاست ساعتی از جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت، اعلام کرد که بررسی این طرح سه شنبه در خانه ملت انجام می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید