کدام ایستگاهای مترو در چه روزهایی شلوغ تر است؟

کدخبر: ۲۳۰۷۳۶
اقتصادنیوز: فرنوش نوبخت گفت: متوسط مسافر جابجا شده خطوط روزانه مترو حدود 2.5 میلیون سفر است.

به گزارش اقتصادنیوزبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به اینکه روزهای چهارشنبه با ازدحام نسبتاً بیشتری نسبت به سایر ایام در شهر زیر زمینی روبرو هستیم افزود: در حال حاضرخط یک شلوغ ترین خط متروی تهران از لحاظ آمار مسافر است.

نوبخت تصریح کرد: ایستگاه های صادقیه، میدان آزادی، تئاتر شهر، امام خمینی(ره)،پانزده خرداد و شهرری بیشترین حجم تردد رو بین ایستگاه ها خطوط ششگانه دارند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه با اشاره به اینکه در ساعات شلوغی و ازدحام جمعیت شاهد سوار شدن بیش از حد مسافر در قطار هستیم گفت: همین عامل باعث آسیب رساندن به درهای قطار و خرابی آنها می شود.

وی با بیان اینکه برای کاهش خسارات وارده به مترو، نیازمند همراهی شهروندان و مسافران محترم است افزود: سعی کرده ایم با کاهش سرفاصله حرکت قطارها مدت انتظار مسافران در مترو را کاهش دهیم و مسافران حداقل با 4 دقیقه انتظار سوار قطار بعدی شوند.

نوبخت در پایان از مسافران خواست در صورت شلوغ بودن قطارها به سختی وارد قطار نشوند و مانع بسته شدن درهای قطار نگردند، چرا که هر خرابی در مترو باعث اتلاف وقت تمام مسافران خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید