عضو فراکسیون امید مجلس:

روحانی شفاف دلایل بحران اقتصادی را بگوید

کدخبر: ۲۳۰۷۷۵
اقتصادنیوز؛ محمدرضا نجفی، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رییس جمهوری امشب باید شفاف و صادقانه از مسائل، موضوعات و دلایلی که منجر به بحران اقتصادی شده سخن بگوید، این حق مردم است که بدانند چه عواملی موجب چنین وضعیتی شده است.
روحانی شفاف دلایل بحران اقتصادی را بگوید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب؛ محمدرضا نجفی با بیان این که اولویت های مردم این روزها کاملا مشخص است، اظهارداشت: در این شرایط اقتصاد و چشم اندازی که به صورت واقع بینانه و اصولی پیش رو کشور است از مسائل بسیار مهم و اساسی بوده که به شدت در سرنوشت زندگی مردم و اقتصاد کلان موثر است.

وی افزود: قطعا مساله اقتصاد از مسائل محوری و اولویت دار کشور است اما پرداختن به اقتصاد صرفا کافی نیست بلکه باید به موضوعاتی که بر این بخش نیز تاثیرگذار است، پرداخته شود.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: بخش مهمی از آنچه که بر اقتصاد کشور تاثیرگذار شده مسائل سیاسی، بین المللی و سبک و سیاق مدیریت داخلی است.

نجفی ادامه داد: همچنین نوع فضاسازی و بستری که برای مشارکت همه شهروندان و کنشگران و نخبگان در جامعه فراهم شده در اقتصاد تاثیرگذار است.

وی همچنین گفت: رییس جمهوری امشب باید از مسائل، موضوعات و دلایلی که منجر به بحران اقتصادی شده سخن بگوید، این حق مردم است که بدانند چه عواملی موجب چنین وضعیتی شده است.

روحانی مقتدرانه و شفاف سخن بگوید

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: انتظار می رود دولت بسیار مقتدرانه، شفاف و صادقانه تصویر درستی از این مسائل ارائه دهد و برنامه خود را که با محور افزایش انگیزه در جامعه است، تشریح کند تا امید به آینده بهتر شکل بگیرد و تصویری واقع بینانه و بدون اضافه گویی برای مردم ایجاد شود.

دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری قرار است امشب - دوشنبه - حدود ساعت 21:40 از شبکه اول سیما، شبکه خبر و رادیو سراسری به صورت زنده با مردم ایران گفت‌وگو کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید