سروش صحت و سمت جدید او

کدخبر: ۲۳۱۰۱۰
اقتصادنیوز: سروش صحت طی حکمی به عنوان دبیر هنری بیست و یکمین «جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از افکارنیوز، محمدرضا زمردیان رییس بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در این حکم به سوابق، تجربیات و توانایی‌های صحت اشاره کرده و نوشته است: قصه‌گویی به عنوای یک رسم کهن، راهی برای ارتباط مناسب میان اعصار و نسل‌ها و انتقال سینه به سینه فرهنگ، رسوم، آداب، درس‌ها و عبرت‌هاست؛ راهی برای سهیم کردن دیگران در شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و دست‌آوردهای زندگی.

در ادامه این حکم آمده است: بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با موضوع «قصه زندگی من» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. انتظار می‌رود با یاری جستن از خداوند متعال و بهره‌گیری از اندوخته‌های علمی و تجربی، ضمن همکاری مؤثر با شورای سیاست‌گذاری در تحقق اهداف این جشنواره، اهتمام ویژه داشته باشید.

بر همین اساس، تلاش برای افزایش سطح کیفی جشنواره به لحاظ هنری و محتوایی، شناسایی و کشف استعدادهای درخشان و بهره‌گیری از تجارب پیش‌کسوتان قصه‌گویی، تلاش برای گسترش فرهنگ قصه‌گویی و مشارکت شهروندان ایران زمین، ایجاد زمینه‌های تنوع بخشی به روش‌های اجرا، توجه به قصه‌گویی خلاقانه و ایجاد فرصت یادگیری و انتقال مهارت‌ها و فنون قصه‌گویی، از جمله مواردی است که زمردیان در این حکم بر آن تأکید کرده است.

در عین حال، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات بزرگان عرصه قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کشور و ایجاد زمینه رقابت پویا و مؤثر در حوزه بین‌الملل با مشارکت قصه‌گویان حرفه‌ای از دیگر مواردی است که رییس جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از سروش صحتخواسته است.

صحت یکی از اعضای پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان اصفهان است و سال‌هاست که به عنوان یکی از اعضای فعال کتابخانه مرجع کانون به شمار می‌رود.

او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در سینما، تئاتر و تلویزیون، نویسنده و یکی از فعالان ادبی است.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زمستان سال ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید