اعلام انصراف ۲۳ نماینده از استیضاح وزیر کار

کدخبر: ۲۳۱۱۱۶
اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن اعلام انصراف از ادامه پیگیری از طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از انصراف ۲۳ نماینده دیگر خبر داد و گفت که تعدادی از نمایندگان نیز سعی در جمع‌آوری امضاء برای به تعویق انداختن این طرح استیضاح دارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، شهروز برزگر با اشاره به آخرین وضعیت استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: چندی پیش بنده به‌همراه تعدادی از دیگر نمایندگان مجلس، باتوجه به مجموعه شرایط حاکم بر مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طرح استیضاح آقای ربیعی را تهیه و مطرح کردیم و مطابق قانون و آیین‌نامه داخلی مجلس، خواهان حضور وزیر در مجلس و پاسخگویی به نمایندگان بودیم.

وی افزود: با این همه، در حال حاضر این طرح استیضاح مراحل قانونی خود را طی نکرده و پیش از آن‌که در کمیسیون مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد، به‌طور مستقیم در صحن علنی اعلام وصول شد، به نظر می‌رسد که طرح استیضاح از مسیر واقعی خود خارج شده است.

این نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام خبر انصراف خود و گروهی از نمایندگان از پیگیری این طرح استیضاح خاطرنشان کرد: در همین راستا، بنده با انصراف از این طرح استیضاح، امضای خود را پس گرفتم و تا جایی که اطلاع دارم، ۲۳ نفر از دیگر نمایندگان متقاضی استیضاح نیز تاکنون امضایشان را پس گرفته‌اند.

نماینده مردم سلماس در مجلس یادآور شد: در همین راستا، امروز هم عده‌ای از نمایندگان که خود پیش از این متقاضی استیضاح بودند، به‌دلیل اینکه به این نتیجه رسیدند که این طرح استیضاح از مسیر خود خارج شده، برای به تعویق افتادن استیضاح به‌دنبال جمع‌آوری امضا هستند؛ چراکه به نظر می‌رسد، در شرایط فعلی انجام این استیضاح به صلاح نیست.

برزگر در عین حال بر اجرای دقیق وظایف خود و دیگر نمایندگان مجلس بر وظایف نظارتی مجلس بر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: قطعاً نمایندگان در چارچوب قانون بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی نظارت خواهد داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید