حزب اتحاد رفاه ایرانیان با محوریت لاریجانی تشکیل می‌شود

کدخبر: ۲۳۱۱۲۸
اقتصادنیوز: عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: تشکیل حزب از سوی برخی تحت عنوان اتحاد رفاه ایرانیان با محوریت لاریجانی را شنیده‌ام، اما اطمینان لازم از حضور وی در این حزب را ندارم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد جمالی عضو فراکسیون مستقلین مجلس با اشاره به گمانه زنی‌ها مبنی بر تشکیل حزب از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تشکیل حزب از سوی برخی تحت عنوان اتحاد رفاه ایرانیان با محوریت لاریجانی را شنیده ام، اما اطمینان لازم را از حضور لاریجانی در این حزب ندارم، زیرا وی دراین باره اظهارنظر نکرده است.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس ادامه داد: برخی افراد نزدیک به لاریجانی مانند نعمتی به دنبال تشکیل حزب هستند.

وی درباره تلاش‌های لاریجانی برای حضور حجت‌الاسلام ناطق نوری در حزب رهروان به عنوان پدر معنوی این حزب،گفت: معتقدم مگر مسئله بسیار ویژه ای رخ دهد تا ناطق نوری به دنیای سیاست مانند حضور در حزب برگردد، با توجه به روحیات و عملکرد گذشته وی تصور می کنم به راحتی جذب حزب خاصی نمی شود.

جمالی با بیان اینکه ناطق به گفته خود باید از دنیای سیاست خداحافظی کند و به امر مشاوره روی بیاورد، اظهارکرد:معتقدم این سخنان درست استT زیرا افرادی مانند رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی باید مشاوره دهند تا راه برای حضور بیشتر جوانان در عرصه مدیریتی و حزبی هموار شود، اطمینان دارم وی وارد حزب رهروان نمی شود.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اظهارنظر برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا مبنی بر اینکه مستقلین حاصل ریزش این دو جریان هستند، اضافه کرد: برخی از مستقلین حاصل ریزش دو جریان اصول گرا و اصلاح طلب هستند، ولی در عین حال عده ای با در نظر گرفتن صلاح کشور، نظام و انقلاب تمایلی برای ورود به جریان های سیاسی را نداشته و معتقدند که در هر فرآیند رای گیری همه نماینده باید فارغ از جبهه و جریان سیاسی خود رای بدهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید