روز خونین فوتبال ایران در اهواز +تصاویر

کدخبر: ۲۳۱۴۳۱
اقتصاد نیوز:دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان در حالی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که بیش از اتفاقات داخل زمین، حواشی ایجاد شده روی سکوها مورد توجه قرار گرفته است. همچون چند بازی قبلی در اهواز، مصاف آبی های این شهر و پرسپولیس تهران با تنش روی سکوها آغاز و حتی خشونت به مجروح شدن خونین چند تماشاگر انجامید و بازی چند بار به این دلیل متوقف شد.
روز خونین فوتبال ایران در اهواز +تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز،پرسپولیس از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در اهواز میهمان استقلال خوزستان بود و این بازی درگیر مسائل غیرورزشی زیادی بود که شامل پرتاب سنگ از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه و مضروب شدن عده‌ زیادی از ماموران و تماشاگران شد که نشان از امنیت پایین برگزاری مسابقه دارد.اتوبوس حامل کاروان پرسپولیس هم پیش از بازی دو بار هدف پرتاب سنگ قرار گرفته بود.

تماشاگران استقلال خوزستان از ابتدای دیدار برابر پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز به پرتاب سنگ و اشیاء پرداختند و به همین دلیل چندین بار جریان بازی توسط داور مسابقه متوقف شد. تصاویر منتشر شده از برخی طرفداران نشان می‌دهد درگیری پرتاب صندلی آنها سبب شده ظاهرا با نیروهای امنیتی در ورزشگاه درگیر شده و مصدوم شوند.

2

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

photo_۲۰۱۸-۰۸-۰۹_۲۱-۵۴-۰۸

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید