عضو ارشد کابینه اسرائیل:

سیاست «ترور هدفمند سران حماس» را از سر بگیریم

کدخبر: ۲۳۱۵۲۶
اقتصادنیوز؛ سرهنگ «میری رِگِو» وزیر فرهنگ و ورزش اسرائیل در واکنش به تبادل آتش روز گذشته با نوار غزه، خواستار ترور سران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شد.
سیاست «ترور هدفمند سران حماس» را از سر بگیریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ «میری رِگِو» عضو ارشد کابینه اسرائیل ضمن درخواست برای ازسرگیری ترور رهبران حماس، مدعی شد که آنها باید با وحشت زندگی کنند.

رِگِو طی دیدار با شهرداران شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مناطق جنوب فلسطین اشغالی، گفت: «مسئله باید بسیار ساده باشد: اگر فرزندان ما در سایه ترس زندگی کنند، سران حماس نیز باید با وحشت به حیات خود ادامه دهند».

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» وی سپس از کابینه رژیم اسرائیل خواست تا سیاست «ترور هدفمند سران حماس» را از سر بگیرد.

«آوی گابای» رهبر حزب «اتحادیه صهیونیست» نیز طی بازدید از شهرک «سدیروت» که شب گذشته هدف راکت‌های مقاومت گرفته بود، مدعی شد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به حماس اجازه می‌دهند که خودش زمان آغاز و پایان درگیری‌ها را تعیین کند.

بامداد پنجشنبه 18 مرداد بود که گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه، در واکنش به حملات هوایی شدید جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی به این منطقه، بیش از 200 راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه شلیک کردند. در حملات صهیونیست‌ها به غزه، سه نفر از جمله یک مادر و طفل خردسالش، به شهادت رسیده و 11 نفر زخمی شدند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید