اعتماد مردم آمریکا به بازیگر فیلم‌های مستهجن بیشتر از ترامپ است!

کدخبر: ۲۳۱۶۵۵
اقتصادنیوز: نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد آمریکایی‌ها به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن، نسبت به رئیس‌جمهور این کشور اعتماد بیشتری دارند.
اعتماد مردم آمریکا به بازیگر فیلم‌های مستهجن بیشتر از ترامپ است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری هیل نوشت، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد آمریکایی‌ها به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن نسبت به دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور اعتماد بیشتری دارند.

براساس نظرسنجی منتشره از سوی اکونومیست، 34 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند آنها استورمی دنیلز را باور دارند این در حالی است که تنها 30 درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند به رئیس جمهور آمریکا اعتماد دارند. 30 درصد از افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی به ترامپ و دنیلز اعتماد نداشتند و تنها 6 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی هر دو نفر، دنیلز و ترامپ، را قابل اعتماد دانستند.

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، عمدتا در راستای دو خط حزبی مطرح در آمریکا تقسیم شدند که براساس آن 63 درصد از دموکرات‌ها از دنیلز در مقابل ترامپ حمایت کردند و 72 درصد از جمهوری‌خواهان نیز از رئیس جمهور آمریکا پشتیبانی کردند.

پیش از این، دنیلز اعلام کرده بود که دونالد ترامپ در سال 2006 با او روابط خارج از چارچوب داشته است. به دنبال طرح این موضوع دنیلز با شکستن توافق حق السکوت خود اعلام کرد که حاضر به برگرداندن مبلغ حق السکوتی است که پیش از انتخابات سال 2016 آمریکا از طریق مایکل کوهن، وکیل ترامپ به او پرداخت شد، زیرا توافق بدون امضای ترامپ را فاقد اعتبار عنوان کرده بود. با این حال رئیس جمهور آمریکا داشتن هر گونه رابطه‌ با دنیلز را تکذیب کرده است.

دنیلز همچنین از ترامپ به جرم تهمت زدن به او شکایت و اعلام کرده است که ترامپ محبوبیت و شهرت او را در میان عموم مردم تضعیف و شبهاتی را در مورد او ایجاد کرده است. پرونده شکایت دنیلز هفته پیش از دادگاه نیویورک به لس آنجلس ارجاع داده شد. پیشتر نیز وکیل دنیلز اعلام کرده بود هم اکنون وکالت سه زن دیگر را برعهده دارد که می گویند با رئیس جمهور آمریکا رابطه داشته‌اند و پیش از انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال 2016، حق السکوت دریافت کرده‌اند.

نظرسنجی اکونومیست با حضور هزار و 500 آمریکایی بزرگسال به صورت آنلاین در فاصله زمانی پنجم تا هفتم ماه میلادی جاری انجام شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید