واکنش رودی جولیانی به انتشار فایل صوتی گفتگوی ترامپ و مدل مستهجن

کدخبر: ۲۲۹۳۰۱
اقتصادنیوز: «رودی جولیانی» مشاور رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه گفت: فایل صوتی مربوط به مکالمات خصوصی بین «دونالد ترامپ» و «مایکل کوهن» وکیل شخصی سابق او نشان می دهد که رئیس جمهور مرتکب هیچ گونه خطایی نشده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مجله آمریکایی اِسلیت نوشت، جولیانی افزود: کوهن 183فایل صوتی از«مکالمات منحصربفردش» با ترامپ را دراختیاردارد ویا دست کم این تعداد فایل هایی است که تیم تحقیقات ازدفتر کوهن توقیف کرده اند.

وی در مصاحبه با سی بی اس نیوز تاکید کرد که فقط در یک فایل صوتی که کوهن هفته گذشته در اختیار رسانه ها قرار داد، صدای ترامپ شنیده می شود. 

جولیانی به فایل صوتی اشاره داشت که در روزهای گذشته از مکالمات بین کوهن و ترامپ درباره ماجرای رسوایی اخلاقی تازه رئیس جمهوری آمریکا درارتباط با یکی از مدل های مجله های غیر اخلاقی انتشار یافت. در این نوارها به موضوع پرداخت پول به یک مدل سابق اشاره می شود که مدعی است با ترامپ روابط غیراخلاقی داشته است.

جولیانی گفت: با این که در یکی از فایل های صوتی صدای ترامپ شنیده می شود اما یازده یا دوازده فایل صوتی دیگر در 183 فایل فاش شده وجود دارد که در آنها کوهن، به طور مبسوط و عمدتا با خبرنگاران درباره رئیس جمهور صحبت می کند. 

وی همچنین مدعی شد که نوارهای مکالمات خصوصی ترامپ و کوهن ثابت کرد که تحقیقات «رابرت مولر» مسئول ویژه تحقیقات تبانی احتمالی ستاد انتخاباتی ترامپ و روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا «راه به جایی نمی برد».

اسلیت نوشت: اظهارات جولیانی در ادامه تلاش وی برای بی اعتبارکردن کوهن بوده است. وی کوهن را «حقیر» و «یک دروغگوی کامل» خوانده است و حتی از احتمال دستکاری وی در محتوای فایل های صوتی سخن گفته است. 

وی که قبلا از کوهن دفاع کرده بوده در گفت و گو با شبکه فاکس نیوز توضیح داد که علت دفاعش از کوهن این بوده که تا قبل اتفاقات چند هفته گذشته واقدام وی در افشای فایل های صوتی چیز بدی درباره شخصت کوهن نمی دانسته است. 

در نوار مکالمه ای که کوهن از قرار در سال 2016 و بطور مخفی ضبط کرده بود از تاسیس شرکتی برای خرید حق انتشار اخبار از شرکت «امریکن مدیا» که در زمینه نشر اخبار زرد فعالیت دارد، صحبت می شود و ترامپ برای این موضوع از پرداخت «نقدی» برای تامین مالی آن می گوید که با مخالفت وکیل خود مواجه می شود.

شبکه خبری سی ان ان به تازگی به نقل از کوهن فاش کرد که ترامپ در زمان کارزار انتخاباتی اش از نشست محرمانه اعضای ستاد انتخاباتی اش با روس ها در برج ترامپ خبر داشته است؛ موضوعی که از سوی جولیانی رد شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید