واشنگتن پست گزارش داد؛

افشاگری تازه مشاور پیشین کاخ سفید علیه دونالد ترامپ

کدخبر: ۲۳۱۷۷۳
اقتصادنیوز؛ مشاور پیشین کاخ سفید و ستاره تلویزیونی، در کتابی که بناست به‌زودی منتشر شود گفته است که کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهوری آمریکا به او پیشنهاد حق السکوت داده است.
افشاگری تازه مشاور پیشین کاخ سفید علیه دونالد ترامپ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایلنا؛ «اوماروسا مانیگوالت نیومن»، مشاور پیشین کاخ سفید و ستاره تلویزیونی، در کتابی که بناست به‌زودی منتشر شود گفته که کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، برای دور دوم ریاست‌جمهوری به او پیشنهاد قراردادی پرمنفعت را داده تا در عوض آن درباره مسائل داخلی کاخ سفید سکوت اختیار کند. این خبر را روزنامه واشنگتن پست گزارش کرد. 

نیومن در کتاب خود با عنوان «به هم ریخته: نگاهی دقیق به کاخ سفید ترامپ» عنوان می‌کند که او قراردادهایی را رد کرده است که به موجب آن دیگر نمی‌توانست چون گذشته به سیاست‌های کاخ سفید بتازد. «لارا ترامپ»، مشاور انتخاباتی و عروس رئیس‌جمهوری، درست پس از آن این پیشنهاد را مطرح کرد که «جان کلی» رئیس کارکنان کاخ سفید، نیومن را در پی «شبهه در صداقت» از کار اخراج کرد. 

کارزار انتخاباتی ترامپ از اظهارنظر درباره اظهارات نیومن درباره لارا ترامپ خودداری کرد. 

«سارا سندرز»، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، روز گذشته -جمعه- اظهارات مطرح شده در کتاب نیومن را رد کرد. 

سندر گفت: «این کتاب، به‌جای آن‌که درباره رئیس‌جمهوری خوب آمریکا و دولتش که تلاش دارند این کشور را بدل به مکانی امن و آباد کنند، پر است از دروغ‌ها و اتهام‌های بی‌اساس.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید