مشخصات گوشی سونی اکسپریا XZ3 لو رفت

کدخبر: ۲۳۱۸۰۵
اقتصاد نیوز: برای چندمین بار شاهد افشای مشخصات گوشی سونی اکسپریا XZ3 هستیم. پرچمدار آینده سونی به نمایشگر 5.7 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شود.
مشخصات گوشی سونی اکسپریا XZ3 لو رفت

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،انتظار می رود در اواخر ماه جاری میلادی با پرچمدار آینده شرکت سونی ملاقات کنیم. تا به امروز اطلاعات زیادی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا کرده است (مشخصات اکسپریا XZ3 فاش شد؛ قیمت نجومی پرچمدار آینده سونی). 

در گذشته گزارشی به امکان استفاده از دوربین اصلی تکی با سنسور 48 مگاپیکسلی در گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 3 اشاره کرده بود (دوربین اکسپریا XZ3 به سنسور 48 مگاپیکسلی سونی مجهز می شود). با این حال اطلاعاتی که به تازگی فاش شده است، این موضوع را رد می کند.

بر اساس افشاگری جدید، گوشی اکسپریا XZ3 به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 19 و 12 مگاپیکسلی مجهز می شود که دریچه دیافراگم آن ها به ترتیب برابر با f/1.8 و f/1.6 است. مشخصات گوشی سونی اکسپریا XZ3 به استفاده از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در این دستگاه اشاره می کند.

در حالی که سونی اکسپریا XZ2 به 4 گیگابایت رم مجهز شده است، نسخه جایگزین آن با 6 گیگابایت رم روانه بازار می شود. این دستگاه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده که کاربر می تواند به وسیله کارت حافظه خارجی آن را افزایش دهد.

قاب اکسپریا XZ3

از سایر مشخصات گوشی سونی اکسپریا XZ3 می توان به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845، نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 و باتری 3240 میلی آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از Quick Charge 3.0 اشاره کرد.

بر اساس گزارش جدید، سونی اکسپریا ایکس زد 3 در مقایسه با نسل گذشته خود ضخامت و وزن کمتری دارد. اکسپریا XZ2 دارای ضخامتی و وزنی برابر با 11.1 میلی متر و 198 گرم است با این حال نسخه جایگزین آن با ضخامت 10.1 میلی متر و وزن 183 گرم در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

برخی شایعات به این موضوع اشاره دارند که سونی در کنفرانس خود به جای معرفی اکسپریا ایکس زد 3 از گوشی اکسپریا XZ2s رونمایی می کند و مشخصات افشا شده تا به امروز مربوط به این گوشی هوشمند است. بهبودهای ناچیز این دستگاه در مقایسه با پرچمدار کنونی سونی، این فرضیه را تقویت می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید