بازداشت دختر وزیر سابق صحت دارد؟

کدخبر: ۲۳۲۰۸۷
اقتصادنیوز؛ در پی انتشار خبری در خصوص کشف یک انبار دارو و ایجاد این شائبه که متعلق به دختر وزیر سابق صنعت بوده است، سخنگوی قوه قضائیه امروز در این رابطه گفت که از چگونگی ماجرا خبر ندارد.
بازداشت دختر وزیر سابق صحت دارد؟

به گزارش اقتصادنیوز؛ روز گذشته، یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف یک انبار غیرمجاز دارو خبر داد و گفت: اینکه پرونده مزبور به یکی از افراد دولت وابستگی داشته باشد، در روند رسیدگی تاثیری ندارد و انبار مکشوفه مربوط به هر کسی باشد، رسیدگی می‌شود. پرونده مزبور در دست رسیدگی است و بزودی هم حکم آن صادر می‌شود.

وی در ادامه گفته بود: متاسفانه تعداد زیادی از این داروها تاریخ مصرف گذشته بوده است و این انبار متعلق به یک خانم بوده که اجازه فعالیت در این حوزه را نداشته و تداخل صنفی صورت گرفته است. بخش زیادی از این داروها قابلیت استفاده ندارد و به همین نیت هم نگهداری شده بود تا دوباره به بازار عرضه شود که از توزیع آن جلوگیری کردیم.

در همین راستا غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه دز نشست خبری امروز خود، و در پاسخ به این پرسش که آیا تخلف دختر نعمت زاده وزیر سابق صنعت صحت دارد یا نه، گفت: خبرش را شنیدم اما چون سازمان تعزیرات به موضوع رسیدگی می کند، در جریان نیستم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید