بلاتکلیفی یکی از منابع درآمدی فوتبال ایران

کدخبر: ۲۳۲۳۲۶
اقتصاد نیوز:درحالی که سازمان لیگ از تبلیغات محیطی فصول گذشته و از مجری تبلیغات محیطی فصل هفدهم نیز حدود ۵۰ میلیارد تومان طلبکار است، هنوز وضعیت نهایی مجری تبلیغات فصل هجدهم مشخص نشده است.
بلاتکلیفی یکی از منابع درآمدی فوتبال ایران

به گزارش اقتصاد نیوز، چند هفته پیش مزایده انتخاب مجری تبلیغات محیطی برگزار شد و یکی از شرکت‌های معتبر برنده این مزایده شده اما با وجود اینکه قرارداد ابتدایی نیز تنظیم شده بود، دستور از بالا باعث شد سازمان لیگ به سمت شرکت جدیدی برود و شرکت برنده را کنار بگذارد.

 با رابطه‌هایی که وجود داشت بالاخره سازمان لیگ با یک شرکت جدید برای تبلیغات محیطی فوتبال به توافق رسید هرچند قرارداد نهایی بین آنها امضا نشد. با این حال به دلیل مشکلات مالی که در فوتبال وجود داشت سازمان لیگ از این مجری تبلیغات ۱۵ میلیارد تومان چک قرض الحسنه دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  ۵ میلیارد اول این چک‌ها پاس شد که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ آن را برای تسویه حساب با داوران هزینه کردند اما دو چک ۵ میلیارد تومانی باقی مانده به دلیل مشکلاتی که بین طرفین وجود داشت پاس نشد تا دردسر جدیدی برای فوتبال ایجاد شود.

این در حالی است که صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ در این فصل، گفته بود طلب ۵۰ میلیارد تومانی چون به روسای قبلی برمی‌گردد به او مربوط نمی‌شود اما قول داده بود که امسال درآمد سازمان لیگ از محل تبلیغات محیطی بالا رفته و ۸۰ درصد این درآمد هم به باشگاه‌ها می‌رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید