مجازات بزرگ برای تحریک به سوزاندن پیراهن لیونل مسی !

کدخبر: ۲۳۴۴۱۴
اقتصاد نیوز: قبل از آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال قرار بود تیم ملی فوتبال آرژانتین با حضور در کشور اسراییل یک بازی دوستانه با این تیم انجام بدهد. در همین حال رییس اتحادیه فوتبال فلسطین لیونل مسی را برای حضور در چنین بازی تهدید کرده بود.این بازی البته بنا بر برخی مسائل امنیتی لغو شد اما حالا این موضوع برای این شخص گران تمام شده است.
مجازات بزرگ برای تحریک به سوزاندن پیراهن لیونل مسی !

 به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، جبرئیل رجوب رییس اتحادیه فوتبال فلسطین از سوی فیفا به یک سال محرومیت محکوم شد.

تحریک-به-سوزاندن-پیراهن-مسی-جنجالی-شد؛-محرومیت-یک-ساله-رئیس-اتحادیه-فوتبال-فلسطین

 فیفا (نهاد حاکم بر دنیای فوتبال) اطلاعیه ای را از طریق وبسایت خود منتشر کرد که در ادامه می‌خوانیم:

کمیته انضباطی فیفا جبرئیل رجوب، رئیس اتحادیه فوتبال فلسطین را به دلیل نقض بند ۵۳ آیین نامه انضباطی (ترویج خشونت و نفرت) یک سال محروم و مبلغ ۲۰ هزار فرانک سوئیس جریمه می‌کند. او در بیانیه ای رسانه ای خطاب به هواداران فوتبال از آن ها خواسته بود تضاویر و پیراهن های لیونل مسی را به آتش بکشند.

آرژانتین در ماه ژوئن و در راستای آماده سازی برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ قرار بود در بیت المقدس دیداری دوستانه با تیم رژیم اشغالگر قدس برگزار کند. اما این اقدام مورد خشم فلسطینیان واقع شد و رجوب در نامه ای به کلودیو تاپیا (رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین) رژیم صهیونیستی را متهم به استفاده سیاسی از این دیدار کرد. 

رجوب در گفتگویی با خبرنگاران در همان ماه با اشاره به هواداران پرتعداد مسی در دنیای عرب گفته بود:«او یک سمبل بزرگ است بنابراین ما او را شخصا هدف قرار می‌دهیم و از همه می‌خواهیم تمامی تصاویر و پیراهن های او را بسوزانند. ما امیدواریم مسی به اینجا نیاید.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید