سخنگوی حزب اعتماد ملی:

خاتمی همچنان حامی روحانی است اما به عملکرد وی انتقاد دارد

کدخبر: ۲۳۴۵۸۶
اقتصادنیوز؛ اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره اظهارات اخیر رئیس دولت اصلاحات و عذرخواهی وی از مردم بیان کرد: آقای خاتمی همچنان حامی روحانی است و تنها به عملکرد وی انتقاد دارد.
خاتمی همچنان حامی روحانی است اما به عملکرد وی انتقاد دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره صحبت‌هایی مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان می‌خواهند خود را از روحانی جدا کنند، اظهار کرد: روحانی نامزد اصلاح‌طلبان بوده و جریان اصلاحات بیشترین سهم را در پیروزی وی در دو انتخاب گذشته ریاست جمهوری را داشته است.

وی افزود: در سال 92 با کناره‌گیری محمدرضا عارف، اصلاح‌طلبان از حق خود گذشتند تا روحانی رئیس جمهور شود و در انتخابات 96 نیز این جریان با حمایت مجدد از روحانی باعث برد مجدد وی در کارزار انتخابات شدند.

گرامی‌مقدم تصریح کرد: واضح است که سهم اردوگاه اصلاحات در پیروزی رئیس جمهور بسیار پررنگ  بوده، بنابراین  ممکن است اصلاح‌طلبان نقدهایی به روحانی داشته باشند، اما همچنان از وی حمایت می‌کنند.

وی درباره اظهارات اخیر رئیس دولت اصلاحات و عذرخواهی وی از مردم بیان کرد: آقای خاتمی همچنان حامی روحانی است و تنها به عملکرد وی انتقاد دارد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی خاطر نشان کرد: طبیعتا به دلیل حمایت جریان اصلاحات از رئیس جمهور منتخب ممکن است ، بدنه این جریان به دلیل نواقصی که در عملکرد روحانی وجود دارد انتقاداتی داشته باشند چرا که نباید این سو عملکردها  به پای اصلاح‌طلبان نوشته شود.

گرامی مقدم ادامه داد: روحانی توانست به واسطه حمایت از اصلاح‌طلبان در انتخابات پیروز شود، اما به بخشی از مطالبات مردم و جریان حامی خود جامع عمل نپوشاند لذا  با این وجود اردوگاه اصلاح‌طلبان کماکان حامی رئیس جمهور خواهند بود.

وی افزود: اصلاح‌طلبان از بسیاری از سیاست‌های روحانی گلایه‌مند هستند، اما به دلیل مصلحت کشور و پیگیری مطالبات مردم معتقدند که باید همچنان پشتیبان روحانی باقی بماند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر اصرار اصلاح‌طلبان در خروج جهانگیری از کابینه دولت تصریح کرد: جهانگیری هیچگاه تمایل نداشته که از دولت خارج شود و طی صحبت‌هایی که چند ماه پیش برای انتخاب شهردار با وی  داشته‌ام کاملا مطمئنم که نه اصلاح‌طلبان و نه شخص جهانگیری تصمیمی برای خروج او از کابینه دولت ندارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید