عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

«محسنی بندپی» از مجلس رای اعتماد می‌گیرد

کدخبر: ۲۳۴۶۰۰
اقتصادنیوز؛ علی‌محمد مرادی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه آقای روحانی قرار است «محسنی بندپی»، سرپرست کنونی وزارت کار را به‌عنوان وزیر جدید معرفی کند، گفت: محسنی بندپی از مجلس رای اعتماد می‌گیرد.

به گزارش اقتصادنیوز؛ علی محمد مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص آینده وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: وزارت تعاون، کار، رفاه اجتماعی در حقیقت سه وزارتخانه است که در یک وزارت ادغام شده و بسیار بزرگ است؛ بنابراین نیاز است شخصی که مدیریت این وزارت خانه را بر عهده می گیرد توانایی های کاری خود در این حوزه را قبلاً اثبات کرده باشد. ما نمی توانیم با آزمون و خطا کسی را در این سمت بگماریم.

نماینده مرده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده فکر می کنم سازمان بهزیستی کشور در این چند سال عملکرد خوبی داشت است و مردم از آن راضی هستند؛ طبیعی است که این عملکرد نتیجه عملکرد خوب رئیس آن بوده است. آقای محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی و سرپرست فعلی وزارت تعاون که مورد اعتماد رئیس جمهور هم قرار گرفته اند فردی خوشنام و مدیر است قول و عملش با هم همخوانی دارد.

وی ادامه داد: بنده اطلاع دارم که ایشان بیش از 150 مسافرت کاری به نقاط محروم کشور داشته است. بعد از زلزله کرمانشاه ایشان 8 مرتبه در مناطق زلزله زده حضور پیدا کردند بنابراین بنده فکر می کنم آقای بندپی که در حال حاضر سرپرست این وزارت خانه را هم بر عهده دارند، شخص مناسبی برای معرفی به مجلس هستند.

این نماینده مجلس دهم اظهار داشت: ایشان در زمینه بیمه سلامت نیز خدمات خوبی داشته اند؛ قبل از ایشان در زمینه بیمه مشکل داشتیم اما در زمان ایشان 11 میلیون نفر از افرادضعیف و  بی بضاعت بیمه شدند که همه این ها با تلاش ایشان میسر شد.

وی تاکید کرد: البته شنیده ها هم  براین است که آقای روحانی قصد دارند آقای بندپی را به مجلس برای سمت وزارت تعاون معرفی کند که من فکر می کنم انتخاب خوبی است و ایشان دست بر روی انسانی مدیر و با تجربه گذاشته اند.  بنظرم با حضور ایشان ما می توانیم به اهدافمان در این وزارت خانه دست پیدا کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منایع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:  در مجلس نیز ذهنیت خوبی نسبت به آقای بند پی وجود دارد چرا که یک دوره نماینده مجلس بوده اند و عملکرد خوبی داشته است و نماینده ها نسبت به او شناخت کافی دارند.  استنباط بنده این است که ایشان در صورت معرفی در مجلس رای خواهد آورد و در کار خود موفق خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید