درخواست نمایندگان برای بازدید از زندان‌ها

کدخبر: ۲۳۴۹۲۳
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مسائل مطرح شده در روزهای اخیر در رابطه با زندان فشافویه، به طور جد خواستار بازدید از زندان‌ها هستیم.

به گزارش اقتصادنیوز، سهیلا جلودارزاده (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی) در گفت‌وگو با  ایلنا ضمن تاکید بر محترم شمردن زندانیان بیان داشت: چندین بار تقاضای بازدید از زندان‌ها را ارسال کرده‌ایم؛ اما هنوز جواب درستی دریافت نکرد‌ه‌ایم و زمان مشخصی برای بازدید تعیین نشده؛ یعنی مجوزی برای آن صادر نشده است و با توجه به مسائل مطرح شده در روزهای اخیر به طور جد خواستار بازدید از زندان‌ها هستیم.

وی با اشاره به بازدیدش از بازداشتگاه کهریزک در ده سال پیش گفت: در آن زمان وضعیت زندان‌ها مناسب نبود و بوی تعفن بسیار زیاد بود؛ همچنین وقتی از افرادی که آزاد می‌شدند، راجع به وضعیت زندان‌ها سوال می‌شد، صحبتی نمی‌کردند؛ البته در همان بازدید شاهد بودیم، معتادان و بیمارانی که مشکل روانی داشتند، در بین دیگر زندانیان پذیرش شده بودند که با پیگیری‌های ما جداسازی صورت گرفت. در حال حاضر نیز باید از وضعیت زندان‌ها بازدید صورت گیرد.

جلودارزاده تاکید کرد: همچنین در همان زمان مشاهده کردیم که در زندان کهریزک، زندانیانی که اعتیاد داشتند؛ داروی زندانیانی که بیماری روانی داشتند را می‌دزدیدند و مصرف می‌کردند، به همین خاطر بود که پیگیر شدیم که شرایط تغییر کند و آنها از هم جدا شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید