خانم بازیگردر آغوش کارگردان فیلم "پشت دیوار سکوت"

کدخبر: ۲۳۴۹۷۴
اقتصادنیوز: سحر جعفری‌جوزانی، بازیگر معروف در مراسم تماشای فیلم سینمایی پشت دیوار سکوت در کنار پدرش حضور داشت.

به گزارش اقتصادنیوز؛ مسعود جعفرى‌ جوزانى کارگردان و فیلمساز معروف ایرانی متولد سال ۱۳۲۷ است . او مدرک کارشناسی ارشد فیلمسازی از دانشگاه از دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو آمریکا دارد.دخترش سحر جعفری ج.زانی نیز از بازیگران معروف سینما و تلوزیون است . مسعود جعفری جوزانی که اخیرا از یک تصادف جان سالم به در برد به همراه دخترش در مراسم افتتاح فیلم پشت دیوار سکوت شرکت کرد . عکس هایی از سحر جعفری‌ جوزانی و پدرش در این مراسم را در پرشین وی ببینید .

سحر جعفری‌ جوزانی و پدرش

چهره‌های سینمایی به تماشای فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی نشستند. سحر جعفری‌ جوزانی ، بازیگر فیلم، در این مراسم در کنار پدرش حضور داشت.

شیوع ایدز به دلیل روابط ماجراجویانه جنسی

مسعود جعفرى‌جوزانى، کارگردان «پشت دیوار سکوت» در ابتدای اکران ویژه این درام گفت: «از همه تشکر می‌کنم که برای دیدن این فیلم تشریف آوردید، دلیل اینکه ما این فیلم را ساختی م برای این بود چون معتقدم بعد از دیدن مشکلات و معضلاتی که هم اکنون در کشور موجود است؛ بیماریهای مُسری متعدد به ویژه بیماری ایدز که در عرض دو سال، آمار آن پنج برابر شده است و اینها برعکس حرف‌هایی است که گفته می‌شود که از طریق آمپول آلوده است و …، بلکه به دلیل روابط ماجراجویانه جنسی بیشتر اتفاق می‌افتد.»

مسعود جعفرى‌جوزانى کارگردن پشت دیوار سکوت

ما معضل فرهنگی داریم

او همچنین گفت: «کریرهای (CARRIER:کسانی که حامل ویروس ایدز هستند) زیادی هستند که در خیابان‌ها حضور دارند و سوار اتومبیل‌ها می‌شوند. به این دلیل، من معتقدم در عصری که الان موج جدید است و در جهان اتفاق ‌افتاده است، ما بیش از اینکه با آقای ترامپ و اقتصاد مواجه بشویم و در این زمینه نگران باشیم، بیشتر ما معضل فرهنگی و پنهان کردن اطلاعات داریم، دانستن حق ملت است.»

سحر-جعفری_-جوزانی-و-پدرش

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام؛

      اقتصادنیوز: در هفته اخیر و همزمان با تداوم ریزش شاخص کل بورس تهران، روند خروج سرمایه از بورس تهران نیز ادامه داشت.

    کارگزاری مفید