هراز تا 2 بامداد یک‌طرفه است

کدخبر: ۲۳۵۷۳۶
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه پرحجم گزارش شده و خودروها به مرور درحال عبور از این محورها هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع، و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: با توجه به تعطیلات روزهای گذشته بار برگشت مسافرت از شهرهای شمالی از صبح امروز آغاز شده است.

وی گفت: به همین دلیل تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و روان در جریان است و گره ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

محبی در خصوص یک‌طرفه شدن محور هراز، بیان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ امروز در این محور اعمال شده و این ممنوعیت تا ساعت 2 بامداد فردا تردد از رودهن به سمت آمل است و در صورت ادامه ورود خوروها به این محور احتمال افزایش این محدودیت اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز پرحجم است و به مرور خودروها از در این محور عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان در جریان است، اظهار کرد: خوشبختانه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده اما متاسفانه در تعطیلات مسافران مدیریت زمان سفر را رعایت نمی‌کنند و در یک زمان خاص اقدام به آغاز و یا پایان سفر می‌کنند.

محبی ادامه داد: مسافران مدیریت زمان سفر را در اولویت سفر خود قرار داده و از تردد و ورود در ساعات پیک ترافیک از محورهای پرتردد خودداری کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اذعان داشت: پرسنل پلیس راه ویژه شرق استان تهران با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حضور دارند و با تخلفاتی مانند سرعت، سبقت غیرمجاز و تخطی از مقررات راهنمایی و رانندگی برخورد قانونی خواهند کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید