احتمال انحلال شورای شهر پرند

کدخبر: ۲۳۶۲۰۱
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوق مجلس شورای اسلامی از احتمال انحلال شورای شهر پرند با توجه به بازداشت ۵ عضو این شورا خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز، حسن نوروزی در گفت و گو بامهر اظهار داشت: در حال حاضر پرونده ۵ عضو شورای شهر پرند که در بازداشت به سر می برند همچنان در دست بررسی است و باید منتظر نظر نهایی دستگاه قضایی باشیم تا بتوانیم نظر نهایی را مطابق با قانون اعلام کنیم.

وی با تاکید بر این که به زودی قانون تکلیف هر ۵ عضو شورای شهر پرند را مشخص می کند، ادامه داد: فکر می کنم اگر هر ۵ عضوی که هم اکنون در بازداشت به سر می برند از نظر دادگاه متخلف شناخته و در نهایت سلب عضویت شوند احتمال انحلال شورا قوی تر می شود.

 نوروزی با اشاره به این که به خاطر مشغله هایی که این روزها در مجلس دارم دقیقا قانون و شرایط انحلال شورا را به خاطر ندارم، توضیح داد: از آنجایی که اکثریت مطلق اعضای شورای شهر پرند زیر تیغ سلب عضویت هستند این موضوع احتمال انحلال شورای شهر را بیشتر می کند.

 نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی به نقش و اهمیت شورای حل اختلاف استان تهران در این خصوص اشاره کرد و یادآور شد: با این وجود باید ببینم بعد از صدور رای اعضای شورا از طریق دادگاه، شورای حل اختلاف استان چه تصمیمی برای

 ادامه فعالیت شورای پرند می گیرد.

 لازم به گفتن است، شورای شهر پرند ۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید