جنجال رشوه گرفتن یک داور فوتبال در دربی ایران

کدخبر: ۲۳۶۵۳۱
اقتاد نیوز:پس از اعتراف محسن قهرمانی به سوت عمدی علیه استقلال در لیگ نهم، یکی از روزنامه‌های ورزشی امروز گفت و گویی از مرتضی کریمی، کمک داور سابق فوتبال ایران منتشر کرده که او اعتراف کرد که از دوست پرویز مظلومی، سرمربی اسبق استقلال مبلغ 16 میلیون تومان به علاوه یک دستگاه تلویزیون ال سی دی دریافت کرده است تا به نفع آبی پوشان در دیدار برابر پرسپولیس دربی 69 سوت بزند!
جنجال رشوه گرفتن یک داور فوتبال در دربی ایران

به گزارش اقتصاد نیوز، روزنامه «خبرورزشی» مصاحبه‌ای با یک کمک‌داور فوتبال داشته که در آن مدعی شده در بازی دربی پایتخت پول گرفته تا به سود استقلالی ها پرچم بزند.این کمک‌داور ادعا کرده که ۱۶ میلیون بابت شکست پرسپولیس در آن دربی از طریق یکی از دوستان پرویز مظلومی مربی آن زمان استقلال گرفته است.موضوعی که واکنش تند این سرمربی را در پی داشته است.پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال تهران در واکنش به رشوه دادن واکنش تندی علیه کمک داور سابق فوتبال ایران داشت.

ادعای این کمک داور سر و صدای زیادی به پا کرد تا سرمربی 63 ساله در واکنش به این موضوع در گفت و گو با خبرنگار ما واکنش نشان بدهد.

مظلومی در این باره به خبرگزاری ایلنا گفت:« من اصلا کریمی را نمی‌شناختم، تمام صحبت‌های او کذب است و به زودی از طریق مراجع قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنم. واقعا متوجه نمی‌شوم داورانی که خانه نشین شده‌اند چرا برای مطرح شدن چنین حرف‌هایی در رسانه‌ها بیان می‌کنند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید