وزیر دفاع به چین می‌رود

کدخبر: ۲۳۶۸۱۵
اقتصادنیوز؛ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راس یک هیات بلند پایه دفاعی به دعوت همتای چینی خود به چین سفر می‌کند.
وزیر دفاع به چین می‌رود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به دعوت همتای چینی خود و در راس هیئتی بلندپایه دفاعی، به چین سفر می کند.

امیر حاتمی در این سفر، ضمن دیدار وزیر دفاع چین، با تعداد دیگری از مقامات نظامی و سیاسی این کشور ملاقات و در زمینه تحولات منطقه ای و بین المللی و همچنین روابط و همکاری های دو جانبه دفاعی گفتگو و از برخی یگان های نظامی و واحدهای صنعتی این کشور بازدید خواهد کرد.

همچنین در این سفر، امیر سرتیپ حاتمی به عنوان دبیر ستاد توسعه سواحل مکران با تعدادی از مسئولین اقتصادی جمهوری خلق چین دیدار و گفتگو خواهد کرد.

گفتنی است؛ همکاری های دفاعی دو کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز و تاکنون روند رو به رشدی را به ویژه پس از توافق برجام طی کرده است.

با سفر وزیر دفاع جمهوری خلق چین به تهران در آبان ماه سال ۱۳۹۵ و امضای توافقنامه همکاری های دفاعی و نظامی بین دو کشور که در جریان آن سفر انجام شد، این روابط وارد مرحله جدیدی شده و سفر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان به چین می تواند، شتاب بیشتری به این همکاری ها در چارچوب منافع متقابل دو کشور ببخشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید