افزایش پوشش شبکه همراه اول در سیستان و بلوچستان

کدخبر: ۲۳۶۸۲۴
اقتصاد نیوز: با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سایت های جدید همراه اول در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.
افزایش پوشش شبکه همراه اول در سیستان و بلوچستان

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سایت های نوسازی شده و جدید همراه اول در استان سیستان و بلوچستان صبح امروز سه شنبه ۱۳ شهریورماه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید فرهنگ مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات و مدیران استانی به بهره برداری رسید.

در این مراسم سایت های نوسازی شده و جدید همراه اول در نسل دو، سه و چهار همراه اول در ۱۲۳ سایت به منظور افزایش پوشش جاده ای، ریلی و روستایی همراه اول در سطح استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید. علاوه بر این، ایجاد پوشش نسل سه و چهار همراه اول در روستای هدف گردشگری کلپورگان از توابع سراوان موجب رونق کسب و کار در این روستا خواهد شد.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با بیان اینکه تا پایان سال ۵۰۰ روستای استان تحت پوشش تلفن ثابت و اینترنت روستایی قرار می گیرند، گفت: در  ۶۰۰ روستا خدمات همراه اول به نسل های بالاتر ارتقا پیدا می کند و ۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری جدید نیز به شبکه فیبر نوری اضافه می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید