غرق شدن یکی از فرودگاه های ژاپن + عکس

کدخبر: ۲۳۶۸۳۵
اقتصادنیوز: یکی از مهم ترین فرودگاه های ژاپن بر اثر طوفان شدید زیر آب فرو رفت در ادامه تصاویر غرق شدن فرودگاه در آب را ببینید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ در ژاپن طوفان شدیدی با سرعت بیش از ۲۰۰ کیلومتر در ساعت رخ داده است که در ۲۵ سال گذشته بی سابقه بوده است این طوفان تاکنون ۹ کشته بر جای گذاشته است و حمل و نقل هوایی نیز به مشکل برخورد کرده است بر اثر این طوفان شدید فرودگاهی در ژاپن در آب فرو رفت و تنها برج مراقبت آن از آب بیرون ماند هزاران نفر که در این فرودگاه به دام افتاده بودند به کمک قایق خارج شدند این فرودگاه بزرگترین فرودگاهی است که روی اقیانوس ساخته شده است در ادامه عرق شدن فرودگاه ژاپن در آب را در نیک صالحی مشاهده کنید.

طوفان «جبی» با بادهایی که سرعت آن‌ها به بیش از ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد به ژاپن رسیده‌است. این توفان که در ۲۵ سال گذشته بی سابقه است تا کنون دست‌کم ۹ کشته برجای گذاشته و حمل و نقل هوایی را مختل کرده‌است.

در پی این طوفان فرودگاه کانزای که از مهم‌ترین فرودگاه های ژاپن است زیر آب فرو رفت و تنها برج مراقبت آن از آب بیرون ماند. هزاران نفر ازافرادی که در این فرودگاه گیر افتاده بودند به کمک قایق از آن خارج شدند. فرودگاه کانزای یکی از بزرگترین فرودگاه‌های قاره آسیاست که روی اقیانوس ساخته شده است.

فرودگاه-ژاپن-2

فرودگاه-ژاپن-3

فرودگاه-ژاپن-768x428

فرودگاه-ژاپن-1-300x200

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید