بازیکن همیشه شاکی استقلال در مسیر تکراری !

کدخبر: ۲۳۷۳۷۴
اقتصاد نیوز: پیش‌بینی می‌شد شماره هشت شاکی استقلال راه علی دایی را پیش بگیرد، ولی او هم راضی به حضور در کنار شفر شد تا همچنان دایی متفاوت‌ترین مربی لیگ باشد.
بازیکن همیشه شاکی استقلال در مسیر تکراری !

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، خبر حضور مجتبی جباری روی نیمکت استقلال در چند روز اخیر جدی‌تر از همیشه به گوش می‌رسد. با کنار رفتن افتخاری از صندلی مدیریت استقلال دیگر زیدان آبی‌ها مخالفی در بدنه باشگاه ندارد و با علاقه طرفین، به نظر کارش در مربیگری را با دستیاری شفر استارت خواهد زد. پیشنهادی که احتمالا به فرهاد مجیدی هم شده و شماره هفت سابق استقلال چند روز قبل در صفحه شخصی‌اش به آن واکنش نشان داد.

در چند سال اخیر بیشتر نسل طلایی فوتبال به همین شکل وارد دنیای مربیگری شدند. مهدی مهدوی‌کیا با دستیاری علی دوستی‌مهر زندگی روی نیمکت فوتبال را استارت زد. علی کریمی و جواد نکونام از تیم ملی و حضور در کنار کارلوس کی‌روش مربیگری را شروع کردند. کریم باقری یار باوفای برانکو شده. مهدی پاشازاده در اتریش و باشگاه آدمیرا واکر دنیای حرفه‌ایش را عوض کرد. اولین تجربه حرفه‌ای رحمان رضایی حضور روی نیمکتی بود که در تصاحب امیر قلعه‌نویی قرار داشت. یحیی گل‌محمدی خیلی زود کنار علی دایی قرار گرفت و دستیار او شد. تنها کسی که در آن نسل هیچ وقت حاضر نشد نفر دوم باشد، علی دایی بود. دایی از روز اول سرمربی بود. با وجود اخلاق خاص جباری، پیش‌بینی می‌شد که مجتبی جباری بالاخره راه دایی را پیش بگیرد. ولی او هم ترجیح داد به عنوان نفر دوم کارش را شروع کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید