حسین مقصودی:

استیضاح آخوندی پس از تعطیلات مجلس تقدیم هیئت رئیسه می‌شود

کدخبر: ۲۳۷۷۷۵
اقتصادنیوز؛ حسین مقصودی، نماینده مجلس از طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با بیش از 50 امضا خبر داد.
استیضاح آخوندی پس از تعطیلات مجلس تقدیم هیئت رئیسه می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ حسین مقصودی از امضای طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی توسط بیش از 50 نفر از نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: طرح استیضاح وزیر راه با آغاز به کار مجلس تقدیم هیأت رئیسه خواهد شد.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، طرح استیضاح آخوندی پس از ارائه به هیأت رئیسه، اعلام وصول شده و برای رسیدگی در اختیار کمیسیون عمران مجلس قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه طرح استیضاح عباس آخوندی 27 محور دارد، ادامه داد: بی عدالتی در حوزه راه، مشکلات حوزه هواپیمایی و تلاطمات قیمت بلیط، افزایش تصادفات جاده ای، مشکلات حوزه ریلی، عدم نظارت بر زیر مجموعه وزارتخانه و محقق نشدن سند چشم انداز و برنامه های اعلامی، بخشی از دلایل طرح استیضاح وزیر راه است.

یوسف نژاد: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی هنوز به هیأت رئیسه مجلس ارائه نشده است

از طرف دیگر علی اصغر یوسف نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی هنوز به هیأت رئیسه مجلس ارائه نشده است، گفت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، طرح استیضاح بعد از ارائه به هیأت رئیسه، اعلام وصول شده و برای رسیدگی در اختیار کمیسیون مربوطه قرار خواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید