واکنش تند بهاره رهنما به فراخوان تحریم محرم!! + عکس

کدخبر: ۲۳۸۱۷۷
اقتصادنیوز: بهاره رهنما بازیگر زن معروف با انتشار متنی در ایسنتاگرام از فراخوان تحریم محرم انتقاد کرد .

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پرشین وی؛ بهاره رهنما بازیگر تلویزیون و سینمای ایران می باشد او متولد سال ۱۳۵۲ در اراک است . از آثار هنری او می توان به بازی در فیلم و سریال هایی مانند آینه بغل , آقای سانسور , خوب بد جلف , آس و پاس , آشنایی با لیلا , همسایه ها , خداحافظ بچه , پژمان , بچه مهندس , بازگشت به خانه و … اشاره کرد . او همسر سابق پیمان قاسم خانی است و دختری به نام پریا قاسم خانی دارد . او بعد از چندین سال زندگی مشترک از پیمان قاسم خانی جدا شد و با امیر خسرو عباسیازدواج کرد . خانم رهنما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از عشق و علاقه اش به امام حسین و مراسمات محرم نوشت که در پرشین وی می توانید بخوانید .

بهاره رهنما بازیگر تلویزیون

بهاره رهنما با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

دهانت را میبویند مبادا گفته باشی:یا حسین! نه به شرق کاری دارم نه به غرب نه به چپ نه به راست نه به زمامداران حکومت و نه به تحسین یا تکذیب ادم ها ،نه به خوشحالی موافقانم نه به دشمن شادی مخالفانم!

به زمین و آسمان اما کار دارم، به زمینی که چهل و چند سال است زیر پایم هست قسم و به آسمانی که گواه این عشق است :

من خوب یا بد با همین سر و شکل و فعالیت های مدنی و اجتماعی و هنری و خلاصه با تمامیت خودم “حسینی “ ام ،افتخار میکنم به این عشق ،ربطی هم به ازدواجم ندارد ،گرچه خوشحالم که یارم هم حسینی است اما من طی اتفاقی،سال ها پیش ،بیست و دو ساله بودم که عاشق سالار شهیدان شدم، ارباب است و حرف زدن از عشقش لیاقت میخواهد، و به گمانم گاهی بعضی عشق ها را نه تنها نباید پنهان کرد که باید فریاد زد، بقول شاعر:

دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم

و دیگر پنهان کردن خورشید در کشوهای خانه ام کار آسانی نیست…

بهاره-رهنما-بازیگر-تلویزیون

نظر بهاره رهنما بازیگر تلویزیون درباره محرم

پی نوشت:با ریخت پاش های نابجا ی بعضی شیعیان در این ماه و در چنین شرایطی من هم مخالفم اما اینکه فراخوان تحریم محرم میدهید کار بجایی نیست عزیزانی که دم از دموکراسی میزنید،موسی به دین خود،عیسی به دین خود! ما شما را به بزرگداشت محرم فرا نمی خوانیم،شما هم مارا به تحریمش نخوانید!

متاسفانم که این روزها ،خیلی ها بی ایمانی را با تجدد و به روز بودن یکی میدانند اما این غلط است عزیزانم ،بخدا که به روز بودن در خلوص و شفافیت و اتفاقا تفاوت های شماست، حتی اگر بعنوان یک انسان با دغدغه های به روز و اجتماعی ایمانتان را تحجر و ضد و نقیض گویی بدانند !شما راه خود را بروید ،شما شفاف باشید با دلتان تا همیشه بدرخشید و بدانید زمان بهترین اثبات کننده همه ماست… یا حسین…

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید