روش های کوچک کردن بینی بدون جراحی

کدخبر: ۲۳۸۲۵۷
اقتصادنیوز: امروزه فناوری های پیشرفته جراحی برای زیبایی و کوچک کردن بینی به کار گرفته می شوند که هزینه بسیار بالایی در پی دارند. ولی دانشمندان روش ساده و بدون هزینه ای را پیشنهاد می کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ افراد زیادی هستند از بین آقایان و خانم ها که از بزرگ بودن بینی شان ناراضی هستند و از طرفی به دلایل مختلف نمی خواهند و یا نمیتوانند بینی شان را جراحی کنند، برای اینجور افراد راه های ساده و بی هزینه ای وجود دارد که در کوچک کردن و زیباتر شدن بینی تاثیر بسیاری دارند. با این روش های ساده بینی خود را کوچک و خوش فرم کنید و اعتماد به نفس تان را بالا ببرید.

بخور دادن بینی باعث باز شدن منافذ پوست و کاهش چربی و گوشت های بینی میشود، بدین ترتیب بینی به فرم ایده آلی خواهد رسید در صورتی که این کار را تکرار کنید. برای جلوگیری از افتادگی بینی پس از بخور دادن، بینی را زیر آب یخ بگیرید.

زنجبیل

زنجبیل باعث از بین رفتن چربی های بینی های گوشتی میشود به این صورت که کمی پودر زنجبیل را با آب مخلوط میکنید و روی بینی خود قرار میدهید بعد از چند دقیقه آن را با دستمال پاک میکنید نتیجه کار بعد از دو هفته شگفت انگیز است.

فشار دادن نوک بینی

نوک بینی غضروف نرمی است که قابل شکل گیری است، شما میتوانید با فشار دادن نوک بینی تان، بینی خوش فرم تر و کوچک تری داشته باشید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید