عضو مجلس خبرگان رهبری:

برخی در تلاش برای تطهیر رذایل اخلاقی پهلوی هستند

کدخبر: ۲۳۸۴۸۸
اقتصادنیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی تمام رذایل اخلاقی دوران پهلوی را فراموش کرده و پیوسته نظام ستمشاهی را حق می‎دانند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سیداحمد خاتمی در برنامه شب چهارم محرم حرم مطهر رضوی اظهارکرد: امروز برخی تمام رذایل اخلاقی دوران پهلوی را فراموش کرده و پیوسته نظام ستم‎شاهی را حق می‎دانند و شعارهایی به نفع آن‌ها سر می‎دهند اما نمی دانند استعمار این رژیم را برای دین ستیزی ایجاد کرد.

وی افزود: این افراد اگر حق‎مدار باشند با کمی مطالعه به خباثت پهلوی پی‎ برده و به جای حمایت از این خاندان علیه آنها نیز شعار خواهند داد و مهم است جانب حق رعایت شود.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: سیدالشهدا(ع) پیوسته در واقعه کربلا حق‎مداری را به اصحابشان یادآوری می کردند زیرا حق‎مداری امر مهمی است که تشخیصش کار سختی به‎شمار می‎رود. 

خاتمی تاکید کرد:  موج باطل بین مردم، علاقه‌‌های عاطفی و دوستان فاسد از جمله مواردی هستند که باعث حق‎گریزی می‎شود و مومنان باید مراقب باشند در دام این موارد گرفتار نشوند. مومن هرگز تن به باطل نمی‎دهد حتی اگر برای او مشکل پیش بیاید باز هم حق را انتخاب می‎کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: فاصله گرفتن از جبهه ولایت‎ فاصله از راه حق بوده و از صدر اسلام تا کنون خیلی‎ها به خاطر اینکه از حق دفاع نکردند، به اسلام ضربه وارد کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید