سارا پیلین: کری برای تضعیف دولت ترامپ با ایران همکاری می‌کند

کدخبر: ۲۳۸۶۵۷
اقتصادنیوز: فرمانده پیشین آلاسکا در پیامی توییتری به دیدارهای جان کری با محمدجواد ظریف انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سارا پیلین، فرمانده پیشین آلاسکا در پیامی توییتری با خیانتکار خطاب کردن جان کری، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا، وی را به همکاری با ایران برای تضعیف دولت ترامپ متهم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از نیویورک تایمز، جان کری اعلام کرده است، در دو سال اخیر پس از ترک کاخ سفید «سه، چهار مرتبه» در شهرهایی همچون نروژ، مونیخ و چند نشست بین‌المللی دیگر با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، ملاقات کرده است.

به گزارش فاکس نیوز، کری همچنین در برنامه ای رادیویی تایید کرد که از زمان ترک کاخ سفید، "سه چهار بار" با وزیر امور خارجه ایران دیدار داشته است.

کری همچنین در گفت و گویش با برنامه "نشست روزانه با دانا پرینو" که از شبکه فاکس نیوز پخش می شود، تکذیب نکرد که به ایرانی ها گفته است، تا پایان دوره ترامپ و روی کار آمدن یک رییس جمهور دموکرات دیگر منتظر بمانند.

دونالد ترامپ در پیامی توییتری در واکنش به اخبار منتشر شده اخیر درباره دیدار جان کری با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان نوشت: جان کری دیدارهای غیرقانونی با دولت متخاصم ایران داشته است که تنها به کار فوق‌العاده ما لطمه وارد کرده و به زیان مردم آمریکا است. او به آن‌ها گفته که تا پایان مدت ریاست جمهوری ترامپ صبر کنند. آیا اقداماتش را تحت قانون ثبت عوامل خارجی ثبت کرده است؟ این بد است.

جان کری، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا که در مذاکرات هسته‌ای ایران به عنوان نماینده آمریکا حضور داشت، در ادامه اظهارتش درباره این توافق در توییتر نوشت: آقای رییس جمهور، شما باید بیشتر از دیدار من با وزیر خارجه ایران، نگران دیدار پل مانافورت با رابرت مولر باشید. اما اگر می‌خواهید چیزی درباره این توافق هسته‌ای که جهان را امن‌تر کرد بدانید، کتاب من را بخرید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید