فروش حیرت انگیز لباس رونالدو در یوونتوس

کدخبر: ۲۳۸۷۶۴
اقتصاد نیوز:محبوبیت کریستیانو رونالدو،‌ باعث تقاضای گسترده برای خرید پیراهن تیم فوتبال یوونتوس شده است.
فروش حیرت انگیز لباس رونالدو در یوونتوس

به گزارش اقتصاد نیوز، ناکامی کریستیانو رونالدو برای گلزنی در سه بازی نخست این فصل تیم فوتبال یوونتوس سبب کاهش تقاضا برای خرید پیراهن‌های این ستاره پرتغالی نشده است.

طبق گزارش نشریه توتواسپورت تورین، تنها فروش آنلاین پیراهن‌های تیم فوتبال یوونتوس در اتحادیه اروپا در ماه آگوست 145.5 درصد در قیاس با مدت مشابه در فصل گذشته افزایش داشته است.

توتواسپورت همچنین نوشته که فروش پیراهن باشگاه یوونتوس در دو ماه اخیر در فروشگاه‌های رسمی این باشگاه در تورین و رم و همچنین سایت اینترنتی این باشگاه به اندازه تمام پیراهن‌هایی بوده است که بانوی پیر در تمام فصل گذشته فروخته است.

نشریه ایتالیایی جزئیات جالب دیگری هم درباره تقاضاهای صورت گرفته برای خرید پیراهن رونالدو ارائه کرده است که طبق آن تحویل پیراهن‌هایی که هواداران امروز سفارش دهند در پایان ماه میلادی آینده (اکتبر) خواهد بود که دلیل این تأخیر زیادی بالا بودن حجم درخواست‌هاست.

بر اساس تخمین‌های صورت گرفته در ماه سپتامبر، پیراهن یوونتوس پرفروش‌ترین پیراهن در ایتالیا و اتریش بوده است. این پیراهن در بریتانیا و اسپانیا هم هفتمین پیراهن پرفروش ماه سپتامبر بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید