مردم می توانند نذورات خود را به پایگاه های بهزیستی پرداخت کنند

کدخبر: ۲۳۹۳۷۴
اقتصادنیوز: رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور، از آمادگی تمام مراکز و پایگاه های بهزیستی مانند شیرخوارگاه های تهران برای دریافت نذورات مردمی در ماه محرم خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز؛ فرهاد اقطار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات ها برای ادای نذورات خود به مددجویان بهزیستی باید ابتدا با مراکز بهزیستی به طور مثال خانه سالمندان یا مرکز نگهداری کودکان هماهنگی کنند تا نذورات در یک مرکز تجمیع نشود.

وی تاکید کرد: توزیع غذاهای نذری تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور انجام می شود و ابتدا غذاها از نظر آلودگی بررسی می شوند زیرا مددجویان بهزیستی از نظر سیستم ایمنی بدن معمولا ضعیف تر از سایر افراد هستند.

اقطار از مردم خواست کمک های نقدی خود را نیز به حساب ویژه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور به شماره 90190 واریز کنند.

رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: مردم هنگام واریز نذورات نقدی به شماره 90190 می توانند در فیش مشخص کنند که این کمک ها برای ایام خاص به طور مثال ایام محرم و تاسوعا و عاشورا است تا این نذورات ظرف 48 ساعت بین نیازمندان توزیع شود.

اقطار خاطرنشان کرد: همچنین مردم با مراجعه به سامانه مشارکت های مردمی (http://mosharekat.behzisti.ir) و از طریق درگاه ورودی پرداخت، می توانند نذورات خود را به صورت عام یا به صورت خاص برای کمک به معلولان، کودکان و زنان و به منظور درمان، اشتغال یا مسکن ارائه دهند.

وی اضافه کرد: هم اکنون در تهران مانند سایر نقاط کشور تمام مراکز بهزیستی مانند شیرخوارگاه های آمنه و رقیه، مرکز نگهداری معلولان نارمک و امیرالمومنین آماده دریافت نذورات مردمی هستند. در استان ها نیز باید با مراکز بهزیستی استان ها هماهنگ شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید