رابطه عشق و نفرت با عکس سلفی!

کدخبر: ۲۴۰۲۶۱
اقتصاد نیوز:نیمی از آمریکایی ها از عکس های سلفی متنفرند، اما نمی توانند جلوی خود را بگیرند و مرتبا عکس های سلفی می اندازند.
رابطه عشق و نفرت با عکس سلفی!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس ، نتایج یک بررسی تازه که توسط موسسه YouGov صورت گرفته، نشان می دهد بیش از 63 درصد از آمریکایی ها مرتبا عکس های سلفی می اندازند. اما این امر بدان معنا نیست که آنها به این کار علاقه شایانی داشته باشند.

در حالی که اکثریت آمریکایی ها عکس های سلفی می گیرند، اما بخش اعظم سلفی بگیران حداقل یک بار در توصیف سلفی گرفتن از صفاتی مانند آزاردهنده و ناشی از خودشیفتگی استفاده کرده اند.

کارشناسان معتقدند خودشیفتگی و علاقه بیش از حد به خود از جمله دلایل علاقه امریکایی ها به سلفی گرفتن است. سلفی گرفتن همچنین به ابزاری برای قضاوت در مورد دیگران در جامعه آمریکا مبدل شده و لذا افرادی که از خود عکس های سلفی می گیرند، نهایت تلاش خود را به عمل می آورند تا در این عکس ها زیبا به نظر برسند و حتی نرم افزارهای مختلفی را به همین منظور بر روی گوشی های خود نصب می کنند.

52 درصد از 63 درصدی که عکس های سلفی می گیرند حداقل در مورد یکی از این عکس ها توصیفاتی منفی به کار برده اند و گفته اند از آنها خوششان نمی آید و 35 درصد هم با فراوانی بیشتری در مورد سلفی ها عبارات منفی به کار برده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید