علاء‌الدین بروجردی:

موضع‌گیری اروپایی‌ها سرنوشت برجام را رقم خواهد زد

کدخبر: ۲۴۰۴۸۱
اقتصادنیوز؛ علائ‌الدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر تعیین تکلیف برجام در سازمان ملل، گفت: موضع‌گیری اروپایی‌ها سرنوشت برجام را در این نهاد بین‌المللی رقم خواهد زد.
موضع‌گیری اروپایی‌ها سرنوشت برجام را رقم خواهد زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری نشست وزرای ایران و 4+1 در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره برجام، گفت: کشورهای 4+1 به طور رسمی متعحد به حفظ برجام و اجرای آن هستند هرچند آمریکا از این توافق خارج شده است.

اروپایی‌ها در پیچ تاریخی مهم

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اروپایی‌ها در پیچ تاریخی و آزمون مهم قرار گرفتند بنابراین در برابر فشارهای آمریکا باید بتوانند ایستادگی کنند و به تعهدات خودشان عمل کنند.

وی افزود: موضع‌گیری اروپایی‌ها در سازمان ملل می‌تواند سرنوشت برجام را رقم بزند، لذا از درون این اجلاس باید بهترین خروجی بیرون بیاید.

نقطه پایانی بر مذاکرات ایران و اروپا درباره برجام باید گذاشته شود

بروجردی معتقد است: از سوی دیگر در نشست وزرای خارجه ایران و 4+1 باید نقطه پایانی برای مذاکرات پیرامون برجام گذاشته شود تا دو طرف به تعهدات خود عمل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اروپایی‌ها هرچند در مذاکرات از ایران حمایت می‌کنند اما در عمل تحت فشار قابل توجه آمریکایی‌ها هستند لذا این سیاست از سوی کشورهای 4+1 باید اصلاح شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید