مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

بنر «حجاب تا آزادی 4500 تومان» متعلق به شهرداری نیست

کدخبر: ۲۴۰۵۳۳
اقتصادنیوز؛ برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: پوستر «حجاب تا آزادی؛ ۴۵۰۰ تومان» که در یکی از کانال‌‌‌‌‌‌های تلگرامی منتشر شده به هیچ وجه زیر نظر شهرداری تهران طراحی نشده است.
بنر «حجاب تا آزادی 4500 تومان» متعلق به شهرداری نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ برزین ضرغامی در توضیح پوستری که در فضای مجازی دست به دست می‌‌‌‌‌‌‌شود و آن را به زیباسازی شهرداری تهران منسوب کرده‌‌‌‌‌اند، گفت: این پوستر که با محتوای از «حجاب تا آزادی؛ ۴۵۰۰ تومان» در یکی از کانال‌‌‌‌‌‌های تلگرامی منتشر شده به هیچ وجه زیر نظر شهرداری تهران و اداره کل ارشاد طراحی نشده است.

وی با بیان اینکه کانال تلگرامی که اولین بار این پوستر را در فضای مجازی منتشر کرده، هم‌‌‌‌آکنون شناسایی شده است، اظهار داشت: اگر لازم باشد پیگیری‌‌‌‌های مناسب برای علت طراحی و انتشار این پوستر انجام خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه اصلاً چنین تبلیغی روی بیلبوردهای شهر وجود ندارد، تصریح کرد: در واقع روی بیلبوردی که از آن نام برده شده تصاویری درباره ایام محرم و شهادت اباعبدالله حسین (ع) وجود دارد.

ضرغامی با بیان اینکه سازمان زیباسازی و وزارت ارشاد تهران تلاش می‌‌‌‌‌کند تا اسیر حاشیه‌‌‌‌‌ها نشود، خاطرنشان کرد: برای هر تبلیغی که در شهر تهران اکران می‌‌‌‌شود حتما موازین مربوط هم مدنظر قرار می‌‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید