کمترین آمار گلزنی از نقطه پنالتی در ده فصل اخیر فوتبال ایران

کدخبر: ۲۴۰۵۸۱
اقتصاد نیوز: در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر ایران دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا آمار گل های زده از نقطه پنالتی دو رقمی شود.
کمترین آمار گلزنی از نقطه پنالتی در ده فصل اخیر فوتبال ایران

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، میثم کریمی بازیکن استقلال خوزستان در بازی برابر ذوب آهن اصفهان تنها گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در پایان هفته هفتم رقابت های فصل جاری، ۱۰ گل از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان شود. تعداد گل های به ثمر رسیده از روی نقطه پنالتی تا پایان هفته هفتم فصل جاری، در مقایسه با چند فصل گذشته، آمار کمتری را نشان داده و کمترین آمار گلزنی از نقطه پنالتی طی ده فصل گذشته می باشد.

تعداد گل های به ثمر رسیده در ۷ هفته نخست رقابت های فصل جاری در حالی به عدد ۱۰ رسید که این آمار در مقایسه با دوره زمانی مشابه در فصل گذشته، ۷ گل کمتر بوده و در مقایسه با لیگ برتر شانزدهم نیز ۶ گل کمتر را نشان می دهد. طی ده فصل گذشته، در دوره های دهم، سیزدهم و پانزدهم تا پایان هفته هفتم، ۱۲ گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده؛ در فصل های چهاردهم و نهم ۱۵ گل پنالتی به ثبت رسیده، و این آمار برای فص دوازدهم ۱۴ گل بوده و تا پایان هفته هفتم رقابت های لیگ برتر یازدهم، مثل فصل گذشته، ۱۷ گل از روی نقطه پنالتی برای تیم های مختلف به دست آمده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید