معرفی یک گوشی موبایل توسط بازیگر مشهور سینما +عکس

کدخبر: ۲۴۰۵۸۲
اقتصاد نیوز:کمپانی وان‌پلاس تیزری رسمی از پرچمدار جدید خود، OnePlus 6T منتشر کرد که بازیگر مطرح هندی در آن حضور دارد.
معرفی یک گوشی موبایل توسط بازیگر مشهور سینما +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از  باشگاه خبرنگاران ، کمپانی وان‌پلاس اولین بار در نمایشگاه IFA امسال بود که خبر داد برای معرفی گوشی نیاورده است ولی در ماه اکتبر پرچمداری جدید معرفی خواهد کرد. نام این پرچمدار هم OnePlus 6T خواهد بود. این شرکت اولین تیزر رسمی از پرچمدار جدید خود را منتشر کرد و در این تیزر از چهره سرشناس بالیوود، آمیتا باچان استفاده کرد که گوشی جدید شرکت وان‌پلاس را در دست خود نگه داشته است.

این ویدئو فقط یک کلیپ کوتاه است که روی اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش این گوشی تمرکز کرده است و نشان می‌دهد که این بازیگر سرشناس هندی گوشی را به مدت چند ثانیه در دست خود نگه داشته است. اینگونه که گزارش‌ها نشان می‌دهند، این ویدئو قرار بود بین بازی کریکت هند و پاکستان در رقابت‌های جام آسیای 2018 پخش شود اما مسئولان شرکت وان‌پلاس تصمیم گرفتند که زودتر آن را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

معرفی گوشی موبایل با آمیتاب باچان

گفتنی است، OnePlus 6T قرار است با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و دو دوربین در پنل پشتی تولید شود. احتمال بسیار بالایی وجود دارد که دوربین این گوشی دارای قدرت هوش مصنوعی باشد و لنزهای آن از قدرت 16 و 20 مگاپیکسلی بهره‌مند باشند. صفحه نمایش OnePlus 6T کمی بزرگتر از قبل شده و به 6.4 اینچ رسیده است. رزولوشن صفحه نمایش آن 1080x2340 خواهد بود جنس پنل نمایشگر AMOLED با بریدگی قطره‌ای بالای صفحه خواهد بود. چیپست پردازنده Snapdragon 845 وظیفه هدایت آن را به عهده خواهد گرفت و جک صدایی برای آن در نظر گرفته نشده است. در عوض یک پورت USB-C وظیفه همه اتصالات را خواهد داشت.

احتمال دارد که این گوشی در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) به صورت رسمی معرفی شود اما به صورت انحصاری توسط سایت آمازون فروخته خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید