حماس: تظاهرات حق بازگشت گسترده‌تر می‌شود

کدخبر: ۲۴۰۶۱۵
اقتصادنیوز: سخنگوی حماس تاکید کرد که تظاهرات حق بازگشت و لغو محاصره به راه خود ادامه می دهد و این تظاهرات ها علیه رژیم صهیونیستی تشدید خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، عبد اللطیف قانوع سخنگوی حماس خاطر نشان کرد که جمعیت شهروندان فلسطینی حرکت کننده به سمت مرزهای غزه افزایش خواهد یافت و هر کس به کم رنگ شدن این تظاهرات ها چشم دوخته است، خیال خامی در سر دارد.

قانوع طی یک بیانیه مطبوعاتی تصریح کرد که ملت ما آماده مقابله با رژیم صهیونیستی با استفاده از تمامی ابزارهای موجود است و تظاهرات های حق بازگشت علیه اسرائیل شدت پیدا می کند.

از سوی دیگر، فتحی حماد عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنرانی خود در جریان نهمین راهپیمایی دریایی در شمال غزه اظهار داشت که ملت فلسطین فریب وعده های توخالی و قهرمان بازی های خیالی برخی ها در سازمان ملل متحد همزمان با اعمال مجازات علیه غزه را نمی خورند.

حماد خاطر نشان کرد که ملت فلسطین به خوبی حقوق خود را بازپس خواهد گرفت و به خاطر احقاق این حقوق خود از کسی گدایی نخواهد کرد و ما به رژیم صهیونیستی اعلام می کنیم که هر چقدر وقت تلف کنید، ملت فلسطین شیوه های جدیدی را کشف خواهد کرد.

گفتنی است که نهمین راهپیمایی دریایی در منطقه واحه واقع در شمال غزه آغاز شد و نظامیان صهیونیست به سمت شرکت کنندگان در این راهپیمایی شلیک کردند که منجر به زخمی شدن دهها نفر از آنها و شهادت یکی از این مجروحان شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید