بهترین جایگزین برای دراز نشست + عکس

کدخبر: ۲۴۰۷۲۴
اقتصاد نیوز: این روتین 10 دقیقه ای جایگزین دراز و نشست روی عضلات کلیدی که می توانند قدرت و تحمل تان را بهبود ببخشند تمرکز دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سلامت نیوز، هر حرکت را 12 مرتبه پشت سر هم و بدون استراحت تکرار کنید. سپس یک ست دیگر تکرار کنید.

tamrin-derazneshast-1

به حالت حرکت شنا شروع کنید. تعادل را روی دست راست حفظ کنید و دست چپ را به سمت بالا دراز کنید. پای چپ را روی پای راست قرار دهید، روی لبه ی پای راست قرار می گیرید. این حالت را به مدت 1 تا 2 ثانیه نگه دارید، دوباره به حالت شنا برگردید، این بار تعادل خود را با دست چپ حفظ کنید و پای راست را روی پای چپ قرار دهید، 1 تا 2 ثانیه حالت را حفظ کنید و دوباره به حالت شنا بازگردید. با این کار یک بار حرکت را کامل کرده اید.

tamrin-derazneshast-2

رو به زمین دراز بکشید، پاها را بکشید، دستها بیرون و 45 درجه رو به عقب باشد، کف دستها رو به پایین. عضلات باسن را درگیر کنید، تیغه ی شانه ها را به طرف هم بکشید، پاها را به طرف زمین فشار دهید، و میان تنه را تا جایی که می توانید به طرف بالا بکشید. دستها را بچرخانید طوری که انگشتان شست به طرف بالا باشد. گردن را صاف نگه دارید. مکث کنید. به حالت اول بازگردید.

tamrin-derazneshast-3

به پشت روی زمین دراز بکشید، دستها را به طرف بالا بکشید، پاها عمود به طرف بالا باشد. زانوها را 90 درجه خم کنید، هسته بند را منقبض کنید طوری که کمر صاف شود. به آرامی و همزمان دست چپ و پای راست را پایین بیاورید، دست چپ به بالای سر می رسد و پای راست صاف می شود. دوباره به حالت اول بازگردید و حرکت را در جهت مخالف تکرار کنید. این می شود یک بار حرکت کامل.

اگر رژیم لاغری دارید اما نمی دانید چطور ورزش کنید تا دچار افتادگی پوست پس از رژیم نشوید، برای دریافت برنامه ورزشی روزانه کلیک کنید

tamrin-derazneshast-4

به پشت روی زمین دراز بکشید، دست ها به خارج دو طرف بدن کشیده شود، کف دستها رو به پایین باشد، زانوها خم شود، کف پاها صاف روی زمین و نزدیک به باسن قرار بگیرد. عضلات باسن را منقبض کنید و باسن را بالا بیاورید تا خطی صاف از زانوها تا شانه ایجاد شود. پای چپ را بلند کنید و بکشید. به آرامی کمر را به حالت اول بازگردانید و باسن را روی زمین قرار دهید. حرکت را در جهت مخالف نیز تکرار کنید. این می شود یک مرتبه حرکت کامل.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید