مغضوب همیشگی فوتبال ایران

کدخبر: ۲۴۱۶۱۵
اقتصاد نیوز: جورجویچ، مربی ذوب‌آهن از کشف مردسال فوتبال آسیا خبر داده بود. او گفته بود بازیکنی که کشف کرده است روزی این عنوان را کسب می‌کند و راهی اروپا هم می‌شود. حالا حدود ۱۰ سال از آن روز می‌گذرد و آن پدیده در آستانه اخراج از چهارمین تیم دوران فوتبالش قرار دارد.
مغضوب همیشگی فوتبال ایران

به گزارش اقتصاد نیوز، محسن مسلمان مغضوب امید نمازی واقع شده و امروز هم سعید آذری در مصاحبه‌اش به او اولتیماتوم داده که اخراج کردنش کاری برای او ندارد. بازیکنی که پیش‌بینی می‌شد بعد از کنار گذاشتن از پرسپولیس توسط برانکو، فصلی طوفانی را پشت سر بگذارد تا هواداران پرسپولیس حسرت رفتن او را بخورند اما نه خبری از درخشش او در اصفهان هست و نه خبری از آه و حسرت در تهران.

بازیکنی که بعد از جورجویچ کمتر پیش آمده سرمربی‌اش از او راضی باشد. اسکوچیچ در مصاحبه‌ای گفت سطح بازی او در فولاد نوعی توهین به شعور هواداران است. محمود یاوری او را عامل جدایی‌اش از ذوب آهن دانست. لوکا بوناچیچ او را یکی از عوامل نتیجه‌نگرفتن تیمش در مقطعی معرفی کرد، فرهاد کاظمی او را به خاطر شادی‌گلش ۲۰ میلیون تومان جریمه کرد، یحیی گل‌محمدی اعلام کرد که حاضر است او را به هر تیمی در ازای یک بازیکن واگذار کند. این لیست را می‌توان به اندازه تمام مربیانی که دوره‌ای با مسلمان کار کرده‌اند ادامه داد.

حضور در پرسپولیس قرار بود یک استثنا در این کارنامه سرتاسر پر از حاشیه و نارضایتی سرمربیان باشد. تیمی که با اتفاقات خوب و دعوت به تیم ملی همراه بود. اما انگار این عادت مسلمان است، شروع خوب و پایان بد. مثل همان شروعی که جورجویچ را امیدار کرد و بقیه را ناامید. او در پرسپولیس هم روزهای خوبی داشت. تا مدت‌ها هم پاس می‌داد هم مفید بود و هم بدون مشکل با برانکو. اما بالاخره همان اتفاقات برای مسلمان تکرار شد و او به ذوب‌آهن برگشت. بازگشتی که خیلی زود به پایان خط رسیده است. حرفهایی که از زبان امید نمازی مطرح می‌شود شباهت زیادی به صحبت‌های برانکو دارد. او از فیکس بودن بازیکنانی که تلاش بیشتری می‌کنند می‌گوید و این شباهت نشان می‌دهد که تصمیمات فصل گذشته برانکو خیلی هم از روی لجبازی و مشکلات شخصی نبوده است. برای فوتبالی که صدها از این پدیده‌ها را از دست داده است، بدون مسلمان شدن اتفاق خاصی نیست اما مطمئنا برای مسلمان، بدون فوتبال بودن کار سختی است. مصاحبه‌های این روزهای ذوبی‌ها علیه او هم می‌تواند نقطه عطفی باشد برای تغییر و هم نقطه پایانی برای ترخیص. مسلمان کدام را انتخاب می‌کند؟

منبع:نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید