معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

اجرای طرح آمارگیری از بنگاه‌های معاملات ملکی سال ۹۷ در استان

کدخبر: ۲۴۲۰۹۵
اقتصادنیوز : معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح آمارگیری از بنگاه‌های معاملات ملکی سال ۱۳۹۷ استان خبر داد و گفت: این طرح تا ۳۰ مهر ادامه خواهد یافت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، محمد فرج‌زاده اظهار کرد: طرح آمارگیری از بنگاه‌های معاملات ملکی در راستای تامین داده‌های مورد نیاز تهیه حساب‌های ملی و منطقه‌ای بخش املاک و مستغلات توسط مرکز آمار ایران همزمان با سراسر کشور در استان به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح آمارگیری جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه ارزش تولیدی مصارف وابسته و ارزش افزوده این بخش است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در این طرح از فعالیت‌های بنگاه‌های معاملات ملکی شامل مشاوره بابت خرید و فروش تمام یا بخشی از ساختمان‌های مسکونی یا غیرمسکونی، خرید و فروش زمین، باغ و ... همچنین مشاوره بابت اجاره آنها، آمارگیری می‌شود.

فرج‌زاده خاطرنشان کرد: این طرح با تعداد ۱۱ هزار و ۷۲۵ نمونه در کشور و ۲۴۷ نمونه در استان، با حضور پنج نفر رده اجرایی دارای کارت مخصوص و ممهور به مهر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی به اجرا درمی‌آید.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید