محورهای سخنرانی جهانگیری در جلسه غیرعلنی مجلس چیست؟/ کاهش قیمت دلار ادامه دارد

کدخبر: ۲۴۲۳۸۱
اقتصادنیوز: نماینده رامهرمز در مجلس گفت: لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها و نظر دولت برتفکیک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، تعاون، کار ورفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت، محور سخنرانی جهانگیری درجلسه غیرعلنی است.

به گزارش اقتصادنیوز، اقبال محمدیان در گفتگو با مهر، با اشاره به برخی جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس شورای  اسلامی اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی امروز، معاون اول رئیس جمهور توضیحاتی را در مورد نوسانات اخیر ارز و مسائل اقتصادی  ارائه داد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لایحه تفکیک وزارتخانه های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت محور سخنرانی معاون اول رئیس جمهور در مجلس است.

جهانگیری: کاهش قیمت ارز ادامه دارد

شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان نیز درباره جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس به ایسنا گفت: آقای جهانگیری در این نشست بحث‌های مختلفی را مطرح کرد و از دستاوردهای خوب جلسه سران قوا و همچنین ذخائر استراتژیک ارزی کشور خبرهای خوشی به مجلس شورای اسلامی داد.

وی افزود: معاون اول رییس جمهور همچنین در این جلسه گفت که کاهش قیمت ارز ادامه دارد. ایشان همچنین از مجلس شورای اسلامی خواست در رابطه با تفکیک وزارتخانه‌ها با دولت همکاری کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در حال حاضر موضوع تفکیک سه وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی مطرح است و احتمالا این لوایح هفته آینده در مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد.

به گفته وی قرار است سه نماینده به عنوان مخالف و سه نماینده به عنوان موافق در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی صحبت کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید