دو جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی CFT و مشکلات اقتصادی

کدخبر: ۲۴۲۹۴۸
اقتصادنیوز: مجلس شورای اسلامی در هفته جاری دو جلسه غیرعلنی درباره موضوعات مختلف دارد.

به گزارش اقتصادنیوز، اسدالله عباسی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم از جلسه غیرعلنی پارلمان برای بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده، قرار است مجلس فردا (یکشنبه، 15 مهر) پیش از جلسه علنی، برای بررسی لایحه (CFT)، کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم نشست غبرعلنی داشته باشد.

وی افزود: در نشست غیرعلنی مجلس که به منظور بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم(CFT) برگزار می‌شود، نمایندگان دیدگاه‌‌ها و نظرات خود را مطرح می‌کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم با موافقان و مخالفانی در مجلس همراه است که در نشست غیرعلنی فردا، دیدگاه‌‌ها و نظرات خود را بیان می‌کنند.

عباسی درباره یکی دیگر از دستورکارهای مجلس در هفته جاری، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است در روز سه‌شنبه(17 مهر) نیز نشست غیرعلنی مجلس درباره وضعیت اقتصادی و معیشتی با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و نیز سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید