محتوای توهین‌آمیز اینستاگرام هوشمندانه حذف می‌شود

کدخبر: ۲۴۴۲۹۰
اقتصاد نیوز:اینستاگرام به‌ تازگی اعلام کرده که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌خواهد محتوای خشونت آمیز و توهین آمیز را از تصاویر و نظرات کاربران حذف کند.
محتوای توهین‌آمیز اینستاگرام هوشمندانه حذف می‌شود

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا، با توجه به محبوبیت گسترده اینستاگرام و استقبال کاربران از این شبکه اجتماعی، گاهی خیل عظیمی از منتقدان و کارشناسان از رشد صعودی و مخرب محتوای توهین‌آمیز در تصاویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده و هم‌چنین نظرات و کامنت‌های مخاطبان در فضای مجازی به گوش می‌رسد که همگی موجب شده است اینستاگرام به فکر یک چاره بیفتد.

این شبکه اجتماعی به منظور جلوگیری از انتشار محتوای خشونت‌آمیز و توهین‌آمیز در پلت‌فرم خود، حالا اعلام کرده است که از فناوری‌های نوین هم‌چون یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی بهره برده است تا بتواند به‌صورت کاملا خودکار و هوشمندانه تمامی تصاویر و نظراتی را که دارای محتوای نامناسب و خلاف قوانین و مقررات اینستاگرام است، تشخیص داده و در صورت لزوم آن‌ها را حذف کند.

فیس‌بوک، شرکت مادر اینستاگرام، نیز در ماه اخیر اعلام کرده بود که اقدامات جدی و تصمیماتی را درباره مبارزه با محتوای نامناسب و توهین‌آمیز اتخاذ کرده است و حالا به نظر می‌رسد که اینستاگرام نیز به پیروی از فیس‌بوک، قصد چنین اقدام مشابهی را دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید