بدترین خریدهای فصل اخیر فوتبال ایران

کدخبر: ۲۴۴۵۶۲
اقتصاد نیوز:از سروش رفیعی و محسن مسلمان تا محمد دانشگر و فرشاد محمدی‌مهر؛ ناکام‌ترین خریدهای این فصل را مرور می‌کنیم.
بدترین خریدهای فصل اخیر فوتبال ایران

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، در شروع همه فصل‌ها، یک بازه‌ زمانی جذابی به اسم فصل نقل‌وانتقالات وجود دارد که مدیران باشگاه‌ها، ستاره‌های مد نظرشان را جذب کنند. ستاره‌هایی که به نام شاه‌ماهی وارد بازار می‌شوند و برای خریدشان حواشی زیادی به وجود می‌آید. در همین فصل ستاره‌هایی چون مرتضی تبریزی، محسن مسلمان، سروش رفیعی، بهنام برزای و چند بازیکن دیگر جابجا شدند که همه منتظر تماشای نمایش این فصل‌شان بودند. ولی اکثر این ستاره‌ها فصل خوبی را پشت سر نگذاشتند. 

خریدهای ناکام لیگ هجدهم

محسن مسلمان: آقای پاس‌گل لیگ هفدهم در این فصل بدون اینکه پاس گلی بدهد، از ذوب‌آهن کنار گذاشته شد.

فرشاد محمدی‌مهر: آمار این فصل محمدی‌مهر با فصل گذشته قابل مقایسه نیست. محمدی‌مهر فصل گذشته در همان ابتدا، یک گل زد و در طول فصل ۴ پاس‌گل داد. در این فصل هنوز تاثیری روی گل‌های استقلال نداشت. فصل قبل بیشترین حضور در زمین را بین بازیکنان پارس‌جم داشت، این فصل کلا ۳ بازی در ترکیب فیکس قرار گرفت که در یکی از همین سه مسابقه هم تعویض شد و بیرون رفت. 

رحمان احمدی: تارتار بعد از پیوستن فروزان به تراکتورسازی، سراغ دروازه‌بان باتجربه پیکان رفت. ولی مصدومیت احمدی در شروع فصل باعث شد که پارس‌جنوبی لیگ را با احمد گوهری استارت بزند و عملکرد خوب او، منجر به این شد که رحمان احمدی هنوز در فصل جدید بازی نکند.

رحیم زهیوی: خرید ابتدای فصل سایپا در همان مسابقه اول برای این تیم پاس گل داد. ولی زهیوی بیشتر از ۴ هفته در سایپا دوام نیاورد و خیلی زود از این تیم جدا شد.

سروش رفیعی: سروش برای اینکه با آمادگی بالا در نیم‌فصل دوم پیراهن پرسپولیس را به تن کند، برای انتخاب تیم نیم‌فصل اولش خیلی تعلل کرد. ولی اگر فولاد می‌دانست قرار است ستاره‌ای را جذب کند که تا این مقطع از فصل هیچ گلی نزند و پاس گلی ندارد، شاید مدیران باشگاه فولاد بیشتر از او برای این خرید سبک و سنگین می‌کردند. رفیعی در این فصل پنج بازی کرده که بجز مسابقه با نفت مسجدسلیمان در همه بازی‌های دیگر هم تعویض شد.

بهنام برزای: مهاجم کنار گذاشته شده استقلال برای اثبات توانایی‌هایش راهی تیم شهرش شد. ولی برزای در شش مسابقه این فصل کمکی به نفت آبادان نکرد و هنوز نه گل زد و نه پاس‌گل داد.

محمد دانشگر: مدافعی که قرار بود جای خالی مجید حسینی را پر کند، این فصل فقط ۴ بازی در لیگ انجام داد که در بازی دوم هم اخراج شد. تلخ‌ترین اتفاق هم برای او در بازی با السد رقم خورد. دیداری که استقلال برای حفظ برد، دانشگر را وارد زمین کرد و از پنج دقیقه بعد ورود او، استقلال سه گل دریافت کرد!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید