حضور نزدیک به ۱۰۰ بانوی هوادار در آزادی

کدخبر: ۲۴۵۲۵۱
اقتصادنیوز : نیمه نخست دیدار ایران و بولیوی در حالی به پایان رسید که حدود ۱۰۰ هوادار زن در ورزشگاه حضور داشتند.

به گزارش اقتصاد نیوز  به نقل از ایسنا، تیم‌های ملی ایران و بولیوی امشب (سه شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با یک گل به سود ایران به پایان رسید.

در این دیدار که اولین تجربه حضور بانوان هوادار در ورزشگاه آزادی برای تماشای فوتبال آقایان پس از حدود ۳۵ سال بود، این هواداران که تعدادشان به حدود ۱۰۰ نفر می رسید با تشویق هایشان به اندازه ۱۲ هزار نفر هوادار مرد حاضر در ورزشگاه صدا تولید می‌کرد. قرار بود برای تماشای این دیدار کارمندان فدراسیون فوتبال و اعضای تیم های ملی بانوان به ورزشگاه بیایند اما به جز این‌ها تماشاگران بانوی دیگری هم به آن‌ها پیوستند که متشکل از اصحاب رسانه بودند که در آخرین لحظات اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند.

در صحنه گل ایران که توسط علی رضا جهانبخش به ثمر رسید، این بازیکن برای خوشحالی گل به کنار دروازه بولیوی رفت تا نه به سمت هواداران مرد و نه به سمت هواداران خانم رفته باشد.

یکی از نکات جالب این بازی، نیمکت ذخیره های تیم ملی ایران بود. رامین رضاییان که به اردوی اخیر تیم ملی دعوت نشده بود اما در اردو حضور داشت، به ادامه حضورش در تیم ملی ادامه داد و در بازی مقابل بولیوی روی نیمکت تیم ملی نشست. البته نام او در لیست بازی حضور نداشت.

همچنین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی در کنار زمین جنب و جوش زیادی داشت و مرتب نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

از مهمانان ویژه‌ای که برای تماشای دیدار ایران و بولیوی به ورزشگاه آزادی آمده بودند، می‌توان به وینفرد شفر سرمربی استقلال، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال و علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال اشاره کرد. همچنین وحید هاشمیان و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان زن این فدراسیون در ورزشگاه حاضر بودند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید